Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór!

Krótka historia:
Jeszcze 5 miesiący temu narzeczona nie pozwalała mi nawet na hodowanie mrówek. W ostatnią niedzielę zostałem dumnym posiadaczem swojego pierwszego w życiu własnego zwierzaka - 3 miesiące trucia dupy podziałały! Przedstawiam Wam: Pinky Pie () (nie, nie ja wymyślałem imię ( ͡º ͜ʖ͡º))

Bonusowy GIF z pierwszego i póki co - ostatniego karmienia: https://imgur.com/gallery/gwW7rEd

Po przenosinach do nowego domku zakopał sobie wejście do swojego M1 i tyle go widziałem. Może szykuje się do wylinki?

Jakieś porady dla początkującego hobbysty?

P.S. Ręka narzeczonej ( ͡ ͜ʖ ͡)

#terrarystyka #pajaki #ptaszniki #grammostolapulchra #aww #smiesznypiesek
swiftybathero - Dobry wieczór!

Krótka historia:
Jeszcze 5 miesiący temu narzeczon...

źródło: comment_sfzeLJEtyLwER75OcgulqfkU0A182DaZ.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@Bertoo: Spokojnie, to nie był zakup na gorąco. Jestem początkujący, ale na prawdę się przygotowałem.
@Dipolarny Słyszałem, że maluchy mają tendencje do kopania - trochę żałuję, że nie nasypałem mu nieco więcej torfu. Ale z kryjówką chyba nie powinno być problemu? P.S. Jesteś pierwszym mirkiem w branży, którego wcześniej zauważyłem, więc od razu zapytam - czekać cierpliwie aż sam wyjdzie i dopiero wtedy go nakarmić? ( ͡° ʖ̯ ͡
  • Odpowiedz
@swiftybathero spokojnie sobie poradzi.
Jeśli to na dłoni to zdjęcie z dziś to jest najedzony, ma nabrzmiały odwłok więc na razie nie musisz karmić, jak zgłodnieje to też sam wyjdzie szukać pokarmu, nic też nie stoi na przeszkodzie położyć mu owada i może też zaatakować. Z rad dla początkujących to mam taką, że szykuj narzeczona na kolejnego pajaka bo to szybko i skutecznie uzależnia :)
  • Odpowiedz
@Dipolarny: Zdjęcie sprzed 5 dni podczas przekładania. Od tamtej pory go nie ruszałem, żeby jak najmniej go stresować. Raz wpuściłem mu świerszcza do nory (co chyba było błędem), zabił go, ale nie chciał zjeść, więc wyjąłem go, żeby tam nie zgnił.