Wpis z mikrobloga

@mikseroral:

Mam. Układ kierowniczy rozczarowuje, poza tym jest super. Uważaj na ulepy bo można się później #!$%@?ć. U mnie służy jako daily&track, to drugie gdzieś 2 razy w miesiącu. Jestem zadowolony. Jakbyś miał jakieś konkretne pytania to wal.
@Paul_Proteus:
Ile muszę wyrzucić +/- za egzemplarz w dobrym stanie nie ma co się łudzić że kupie bezwypadkowego?
Wersja 30th anniversary czym różni się od zwykłego type r? Czy to bardziej kolekcjonerska wersja?
Przejeżdżam w tygodniu min. 150-200 km z czego 120 to jest droga szybkiego ruchu. Będzie to moje drugie autko, pierwsza honda w życiu.
@mikseroral:

- nie masz się co łudzić. Wszystkie jakie oglądałem, a było tego trochę, miały jakieś ingerencje blacharskie. Grunt to wybrać taki, w którym nienaruszone zostały strefy zgniotu, co nie jest niewykonalne czy nawet specjalnie trudne.

- jak szukałem w marcu, dobre egzemplarze zaczynały się od 26k PLN, kończyły na 33k PLN. Był tutaj jeden wykopek, który szarpnął auto za 23k PLN z pełną dokumentacją i podobno nietkniętą blacharką

- generalnie