Wpis z mikrobloga

@pr0sty_: normalnie po polsku na adres support@tidal.com maila, że zapomniałem anulować subskrybcję, po odnowieniu nie odtworzyłem żadnej piosenki i proszę o zwrot kasy. Po angielsku także możesz.
@pr0sty_: no bo zapomniałem wyłączyć subskrypcji na kolejnym koncie. 39.99.
Już napisałem ticketa do supportu, ale kiedyś było tak, że się dostawało potwierdzenie wysłania zgłoszenia. Ty m coś dostałeś?
@pr0sty_: to nie wiem co zrobiłeś, bo mi oddali po kilku godzinach, choć nie wiem czy to nie był jakiś błąd u nich, bo zawsze od razu wyłączam takie subskrypcje. No ale o błędzie nic nie pisałem, tylko że proszę o zwrot. Może włączałeś apkę i coś słuchałeś albo za późno wysłałeś. W każdym bądź razie przydałoby się może innym coś bardziej dokładnego niż "nie dostałem", odpisali Ci coś?
Witam. Mam podobny problem. Tyle że opłata została pobrana pomimo, że wybrałem darmowy okres próbny. Złożyłem zlecenie ale nie ma żadnej odpowiedzi z ich strony. Na koncie nie było żadnej aktywności, nie słuchałem muzyki, niczego nie pobierałem. Praktycznie od razu zwróciłem się z prośbą o anulowanie subskrypcji i zwrot pieniędzy.