Wpis z mikrobloga

@pr0sty_: normalnie po polsku na adres support@tidal.com maila, że zapomniałem anulować subskrybcję, po odnowieniu nie odtworzyłem żadnej piosenki i proszę o zwrot kasy. Po angielsku także możesz.
  • Odpowiedz
@pr0sty_: no bo zapomniałem wyłączyć subskrypcji na kolejnym koncie. 39.99.
Już napisałem ticketa do supportu, ale kiedyś było tak, że się dostawało potwierdzenie wysłania zgłoszenia. Ty m coś dostałeś?
  • Odpowiedz
@pr0sty_: to nie wiem co zrobiłeś, bo mi oddali po kilku godzinach, choć nie wiem czy to nie był jakiś błąd u nich, bo zawsze od razu wyłączam takie subskrypcje. No ale o błędzie nic nie pisałem, tylko że proszę o zwrot. Może włączałeś apkę i coś słuchałeś albo za późno wysłałeś. W każdym bądź razie przydałoby się może innym coś bardziej dokładnego niż "nie dostałem", odpisali Ci coś?
  • Odpowiedz
Witam. Mam podobny problem. Tyle że opłata została pobrana pomimo, że wybrałem darmowy okres próbny. Złożyłem zlecenie ale nie ma żadnej odpowiedzi z ich strony. Na koncie nie było żadnej aktywności, nie słuchałem muzyki, niczego nie pobierałem. Praktycznie od razu zwróciłem się z prośbą o anulowanie subskrypcji i zwrot pieniędzy.
  • Odpowiedz