Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Leel00: Logitech, Samsung, Sony tak działają to nie rozumiem dlaczego inni by nie mieli i nie ważne gdzie kupisz byle byś miał dowód zakupu
  • Odpowiedz
@desygnat: Zauważ, że też nie na wszystkie produkty. Samsung jeździ tylko do niektórych lodówek, telewizorów itp. A czemu inni nie - polityka firmy i koszty.
  • Odpowiedz
@Leel00: ustosunkowanie sie to nie znaczy ze czynnosci serwisowe maja trwac dwa tygodnie, bo i tego w rekojmi nie ma opisanego i tak samo dlugo moglby czekac
  • Odpowiedz
@Leel00: @Vittu:
W tym przypadku chyba nie bardzo. Rękojmia dotyczy głównie wad utajonych. Po roku czasu od zakupu (tak jak w tym przypadku, to konsument musi udowodnić, że wada istniała i była ukryta). Idąc za portalem prawakonsumenta.gov:

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w
  • Odpowiedz
@Vittu: Bardzo prosimy Cię o wiadomośc prywatną wraz z numerem swojego zgłoszenia reklamacyjnego. Niezwłocznie przyjrzymy się sprawie i wrócimy do Ciebie z informacjami
  • Odpowiedz