Aktywne Wpisy
SmugglerFan +23
Ehh, chłop myślał, że może coś z tego będzie, bo po godzinie w kawiarni już pytała czy może przejdziemy się jeszcze gdzieś na winko, pytała o moje FB, pytała o której kończę pracę żeby wyjść gdzieś w tym tygodniu. Myślałem, że mnie polubiła. Lol, beka, iksde.
No i znowu powrót do piekła tinderowego, umówiłem właśnie kolejną randkę. Minie z kilka miesięcy zanim poznam dziewczynę, która będzie mi się tak bardzo podobać jak
No i znowu powrót do piekła tinderowego, umówiłem właśnie kolejną randkę. Minie z kilka miesięcy zanim poznam dziewczynę, która będzie mi się tak bardzo podobać jak
ZiobroZaskoczenia +161
Najgłupszy serial jaki powstał kiedykolwiek, żartami na poziomie serialu Graczykowie albo innego dna rodem z Polskich kabaretów.
- Dynamiczne oświetlanie
Oczywiście, łysy twierdził, że trzeba przepisać silnik gry, żeby zaimplementować więcej niż jedno światło, a jakiś random z syberyjskiej chaty pogłówkował i teraz wszystko się świeci jak #!$%@?. Także mamy oczywiście oświetlenie toru, światła przednie, stopy, a nawet takie rzeczy jak oświetlenie deski, czy migacze. Do działania oświetlenia na poszczególnych torach potrzebne są configi które można pobrać w odpowiednim dziale na Disco moda.
https://cdn.discordapp.com/attachments/453615048837824514/486436797707190272/0003.png
- Wypiekany ambient occlusion
Bardzo ciekawy ficzer, AO które wypieka się na stałe wcześniej, czyli tak jak w Unreal Engine np. W przeciwieństwie do AO postprocessingowego to, ma zastosowanie na dużych powierzchniach, czyli daje np. miękkie cienie pod mostkami, w zakamarkach budynków, w lasach itd. Ogólny efekt bardzo widoczny i bardzo poprawiający grafikę, spadek wydajności 0 FPS. Tu również narazie pobieramy configi do poszczególnych torów
https://cdn.discordapp.com/attachments/453615048837824514/486232211369230348/Screenshot_ks_mclaren_f1_gtr_ks_laguna_seca_3-9-118-19-37-18.jpg
- Wizualne odkształcenia i zużycie opon i tekstury w zależności od mieszanki
idealne do OW, można ogarniać zużycie i flatspoty, po prostu patrząc na opony. Do tego jak zmieniamy mieszankę w setupie, zmienia się tekstura, paczka tekstur tutaj: https://www.racedepartment.com/downloads/acfl-2018-custom-tires-for-shaders-patch-dynamic-lights.22975/
- Nowe Splash Screeny
Modzik przeszukuje naszą bazę screenów pod kątem nazw torów i samochodów i wyświetla odpowiedni podczas ładowania wyścigu. Dodatkowo informacje zostały też przemodelowane, np. pokazana jest mapka toru.
https://cdn.discordapp.com/attachments/453615048837824514/486399692855312384/screenshot.jpg
- Nowy silnik renderowania fontów
Po pierwsze pozwala to na implementację nowych ekranów ładowania, a po drugie (podobno) przyspiesza działanie apek, które teraz powinny zżerać mniej FPSów.
- Sprytne cienie
tu dwie zasadnicze zmiany w stosunku do #!$%@? silnika AC, cienie nie odświeżają się, jeśli gra wykryje, że kamera nie porusza się. Dzięki temu cienie nie migają jak #!$%@?. łysy kiedyś pisał, że nie jest w stanie tego poprawić, jak widać da się. Druga zmiana to bardziej płynne przejście między LODami cieni i chyba większa rozdzielczość renderownia LOD2.
- Prawdziwe lusterka
od teraz lusterka reagują na punkt widzenia i wyświetlają odbicie pod odpowiednim kątem, do tego można je regulować, odbijają również nasz samochód, a w VR widać w nich nasz kask (porusza się zgodnie z ruchami naszej głowy) i są w pełni stereo, czyli posiadają głębię VR, jak prawdziwe lusterka. https://youtu.be/ZZOqoNbKDeE
- Nowy Motion blur
regulowany w opcjach, nowy motion blur (osobno onboard i z kamer zewnętrznych), świetny do streamów, replayów i oczywiście screenów.
https://cdn.discordapp.com/attachments/453615048837824514/486463164842770435/Screenshot_ks_mercedes_amg_gt3_monza_4-9-118-19-7-8.png
- Nowe wyświetlacze i przyrządy w samochodach
prędkościomierz działający jak prawdziwy, czyli nie zczytuje prędkości jak GPS, tylko ze skrzyni biegów. Fajnie wariuje przy drifcie. Działający odometer, czyli licznik kilometrów który liczy aktualną sesje i ogólny dystans przejechany danym autem, różne światełka i wyświetlacze, np od TC, hamulca ręcznego itd.
https://cdn.discordapp.com/attachments/453615048837824514/486401296643915782/Screenshot_ks_toyota_supra_mkiv_sp_engineering_3_ww_metropolitan_expressway_4-9-118-7-4-14.png
- Motonblur cieni na szybie
dzięki temu cienie rzucane na przednią szybę nie mrugają tak wkurzająco jak jedziemy szybko, np. Nordschleife.
- Nowy tryb track day
w tym trybie, żeby cały czas działo się cos na torze, AI jest teleportowane przed nas i za nas dynamicznie. Czyli jak jedziemy sobie trackday na Nordzie to nie ma tak, że mijamy AI a później jedziemy sami.
- Nowy renderer fake shadows
fake shadows to są te cienie pod samochodem i kołami, Łysy nie ogarnął ich za mocno i jak samochód odrywa się od ziemii (np. podczas wypadku) cień zostaje w miejscu, tak samo mocny xD Wygląda to przekomicznie. Ale teraz już nie będzie się z czego śmiać, bo rusek to naprawił.
https://gfycat.com/CourageousFaithfulAfricanjacana
- Ładne screeny
głównie akumulacyjny AA, pięknie wygładza krawędzie i sprawie że zrzuty są super-ładne, dodatkowo można robić screeny w podbitej rozdzielczości
-Poprawka efektów cząsteczkowych dla replayów
Kilka innych drobnych pierdół, które pewnie pominąłem i mnóstwo ficzerów na które jeszcze czekamy
#mody #simracing #acleague
A ty tak ładnie opisałeś że nawet nie byłem świadomy ile jeden mod możne namieszać, super :D
Duzo wieksze obciazenie?
tego sie nie da zainstalowac...
shadermod