Wpis z mikrobloga

@easy_idle: oo oo, może Ty mi powiesz, po co po zamknięciu drzwi, przepina się szybę tym czerwonym paskiem?
To ma jakiś wplyw na odróżnienie drzwi od okien dla ludzi z zewnątrz w przypadku jakiejś awarii?
  • Odpowiedz
@dnblover91: Ten czerwony pasek ma oznaczać że otwarcie drzwi przez obsługę naziemną (tj. jakiekolwiek osoby znajdujące się poza pokładem samolotu) nie jest już bezpieczne gdyż drzwi są uzbrojone, tj. uruchomiony jest automatyczny wyrzut "zjeżdzalni" ratunkowej i cóż... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 4
@noprosze zgadza się ( ͡º ͜ʖ͡º)
Podobno jest to również efekt odstraszający dla pasażerów przed przypadkowym pociągnięciem za klamkę. A dla załogi - przypomnienie - bo pełnym wrażeń trzynastogodzinnym dniu pracy, może mieć problem z przełączeniem mózgu z trybu samolotowego.
  • Odpowiedz
  • 6
@mikii77
Szef pokładu
12 lat w branży
Mam norweski kontrakt, praca jest bardzo satysfakcjonująca, pracuje ze świetnymi ludźmi, w ogóle nie ma presji, z kapitanem rozmawiasz jak z kolegą, z szefem bazy jak z ziomkiem z podwórka. Wszyscy są na ty, atmosfera jest "rodzinna". Dzisiaj w przerwie między odcinkami wyskoczyłem po donuty dla całej załogi. Siedzieliśmy gadaliśmy, smialismy się, piliśmy kawkę.
Zarobki jak to w Norwegii. Podstawa 36.000 NOK, dodatek na telefon,
  • Odpowiedz