Wpis z mikrobloga

Adrian 29 Warszawa

Zgłoszenie nr 312 z dnia 2018-08-23 10:51:09

Imię: Adrian
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Pracuję w branży edukacyjno-artystycznej związanej ze sztukami niewidzialnymi ;)
Jestem spokojnym, kulturalnym śmieszkiem, ale poważnie porozmawiać też umiem.
Jestem raczej typem obserwatora w internecie. Rzadko coś komentuję czy dyskutuję.
Nie lubię tłumów i hałasu, ale nie znaczy to, że za wszelką cenę tego unikam.
Cenię sobie zdrowie i przynajmniej minimalne dbanie o siebie.
W moim życiu jest siłownia, rower, deskorolka, boulder i niedługo boks. Ale wszystko bez przegięcia.

Wygląd
Łysy z brodą :D Ale uroda ani sebixowa, ani ciapata, ani kucowa. Tatuaży i kolczyków brak.
Otyłość mi nie grozi, ale masę ciągle robię.
176 cm wzrostu, ~73 kg wagi.
Mam te oczy, te oczy zielone. Korygowane laserem, także okularów brak.
Mam ciotkę, która widzi we mnie Pawła Małaszyńskiego albo Kukiza, ale nie wierzcie jej :P
Nos prosty, uszy w normie.
Styl zwykły, żadnych dziurawych spodni czy za duzych ubrań z krzykliwymi wzorami.

Zainteresowania
Muzyka - słuchanie, wykonywanie, komponowanie.
Filmy, seriale - ale nie samo oglądanie, ale poznawanie smaczków technicznych, drugiego dna, rozważanie problematyki, behind the scenes itp. Książki czytam okresowo, bo mam problem z wyborem.
Podróże - przynajmniej raz w roku muszę gdzieś pojechać. Przeważnie sam, bo lubię krótkie, ale intensywne podróże na własną rękę.
Gotowanie - czasem coś tam sobie poeksperymentuję ;)
No i wiadomo, sport.

Kompletnie nie obchodzi mnie piłka nożna od strony fanowskiej. Motoryzacja też mnie nie rusza, ale spokojnie, prawo jazdy mam ;)

Czego oczekuję?
Oczekuję, że będziesz jakoś wyglądać, czyli dbać o siebie. Oczywiście bez przegięcia, ale jeśli widać, że nie ma aktywności fizycznej w Twoim życiu albo włosy żyją własnym życiem, to nie dla mnie.
Jeśli żyjesz czekając na sobotę, to też nie dla mnie.
Cenię umiejętność rozmowy.
Nie bądź fleją.