Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz zamawiam z @morele_net i chyba ostatni. Naprawdę potrafię zrozumieć to, że przesyłka nie zostanie dostarczona terminowo, ale zwodzenie klienta przez konsultanta Biura Obsługi Klienta jest niedopuszczalne.
Specjalnie dzwoniłem wczoraj wieczorem czy przesyłka została w końcu nadana i konsultant powiedział, że tak widnieje jako nadana i około godziny 22 (dlaczego btw?) powinienem dostać numer przesyłki.
I co? I nic. Zero informacji o nadaniu przesyłki, więc znakomicie, że przełożyłem wyjazd o kolejny dzień, bo zaufałem konsultantowi.
Dodatkowo najlepsze jest to, że dzwoniłem we wcześniejszych godzinach tego samego dnia, w celu anulowania zamówienia, to wtedy pani konsultant powiedziała, że już jest to niemożliwe, bo jest zlecone do nadania.
To jak to jest możliwe, że zamówienia nie da się anulować ani nie jest wysyłane? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wiem, że dużo jest negatywnych komentarzy na wykopie odnośnie zamawiania z morele, ale jednak zaufałem i bardzo żałuje.
#morele #zalesie #januszebiznesu
  • 5
Cześć @czarnuci przykro jest nam o sytuacji, która Cię spotkała. Jeżeli zamówienie jest już na ostatnich etapach realizacji np. przygotowany do wysyłki, niestety nie mamy możliwości anulowania go. Daj znać na priv numer zamówienia, sprawdzimy co się z nim dzieje.