Wpis z mikrobloga

@qqqruqq: ASICS provides a one year warranty on any manufacturing defects for footwear and six months for apparel and accessories from the date of purchase that were purchased from ASICS or an ASICS authorized retailer. ASICS warranty program does not cover any defects due to improper fit, normal wear and tear, damage due to misuse, alteration to the product, or negligence.
@paramedic44: tyle że właśnie na Polskę nic znaleźć nie mogę, a durne babsko w sklepie śmieje mi się w twarz, że tylko z rękojmi mogę sobie reklamować, a z gwarancji producenta nie, bo "nie ma gwarancji producenta. TO SĄ BUTY, NIE JAKAŚ PRALKA". ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
@qqqruqq:
Jak masz autoryzowany sklep pośredniczący ASICS to takich sytuacji nie ma (sklepbiegacza albo runnersclub)
W sklepbiegacza.pl reklamacja jest przyjmowana i but odsyłamy do firmy i ona rozpatruje reklamacje.

Niech zgadnę- przetarła ci się siatka na cholewce z przodu?
@paramedic44: nie, z tyłu. Cóż, taki sklep był po drodze, a człowiek jeszcze nie zdawał sobie sprawy, że do butów sklep musi być "autoryzowany" ¯\_(ツ)_/¯.
Do tego ta pi*da (kierowniczka?) w sklepie, w którym reklamowałem, nie dość, że kłamała mnie w kwestii gwarancji to jeszcze śmiała mi się w twarz, że buty reklamować przyszedłem. Dziurawe po całych dwóch miesiącach. A ja nie mam jak jej zniszczyć ( ͡° ͜ʖ