Wpis z mikrobloga

#zlombol
powiem wam, że już nie wyrabiam i jestem bliski poddania się... ostatnie kilka dni to ciągła walka o sprawność wozu, który trafił mi się (sam wybierałem xD) dość mocno sfatygowany.
Przegląd na złość niestety skończył się kilka dni temu a znając życie i dzisiejszych diagnostów może być ciężko... Małpy jedne czepiać się potrafią czasem tak absurdalnych rzeczy, że nie wiem czy wymiana większości koniecznych do normalnej jazdy elementów wystarczy.
Za sam wygląd auta bym sobie przeglądu nie dał, jest tak "niewyjściowe".

A jeszcze na koniec wyszło, że pompa hamulcowa też jest nieszczelna i mnie czeka kombinowanie, bo tego typu bez serwa nie idzie dostać nigdzie raczej... a podmianka na tą z serwem nie jestem pewien czy wyjdzie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Kto jest jeszcze w du*ie głębokiej, przyznać się... ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 26
@yourij: @Creepsinho:
Mi został alternator i wypadało by wyważyć wał napędowy, ale kurde nie mam na to ochoty zupełnie. Na szczęście wibracje są w bardzo wąskim przedziale prędkości i jak się przez niego delikatnie przejedzie, to ich zupełnie nie czuć, więc walić to :D

A tak to w sumie jeszcze wycieraczki wymienić, dolać płyny i gotowe. A w samochód wrzuciłem ponad 5 koła już.

Pobierz p.....8 - @yourij: @Creepsinho: 
Mi został alternator i wypadało by wyważyć wał napę...
źródło: comment_XQ86XYmrn6OkzuMYjnrzAKrO42FdVIc2.jpg
@yourij: no co chcesz, jeździ :D

Mi się w mojej ładzie zagotowały ostatnio hamulce, a niby były ok.

#!$%@? nieziemski, bo i serwo i pompa i przewody nowe, ale cóż, wyskoczyłem z kasy i wleciały nowe tarcze i klocki brembo i nowe zaciski, bo te czterdziestoletnie niby ok, ale jednak coś zblokowało się.

Gdyby nie to, że od dawna chciałem jechać i jednocześnie złożyć tym hołd dla mojego nieżyjącego już dziadka,
@yourij: to samo miałem w ładzie.

Ze starego układu hamulcowego zostały bębny i szczęki na tyle i część przewodów sztywnych i pedał hamulca.

Za samą wymianę hamulców to bym kupił inną furę na złombol :D
@piotreek88: no tyle co skończyłem wymieniać wszystkie przewody, sztywne i elastyczne. Nagranie po kilku próbach odpowietrzenia... 3 sekundy (od 0:12 widać światło na szybie) trwa hamowanie z tej prędkości.

czekam na tel ze sklepu, którą wersję pompy z serwem mają bo nie każda u mnie się zmieści w budzie.
yourij - @piotreek88: no tyle co skończyłem wymieniać wszystkie przewody, sztywne i e...
@yourij: miałem to samo po wymianie zacisków. Okazało się, ze pompa hamulcowa była zapowietrzona...

Spróbuj ją odpowietrzyć jak tego jeszcze nie robiłeś.
Teraz na żużlu pod garażem koła się elegancko blokują przód i tył jak się trochę mocniej wdepnie, na asfalcie nie próbowałem, bo nowe tarcze i klocki są więc trzeba delikatnie na początku się z nimi obchodzić, żeby się ułożyły.
@yourij: No to może faktycznie jest coś nie tak.

Ja pompę wymieniłem razem z serwo z rok temu (bo rok temu miałem jechać, ale awans w pracy mi pokrzyżował plany). Uznałem, że hamulce i zawieszenie musi być zrobione solidnie.

Masz jeszcze 3 tygodnie, spokojnie ogarniesz temat.
@piotreek88: nie mam już sił... zaczęło się od wymiany uszczelki, nawet testów na trasie jeszcze nie zdążyłem zrobić i nie wiem tak na prawdę czy czegoś nie spieprzyłem przy zakładaniu głowicy... na postoju testowanie jest nic nie warte, bo się układ nie zapowietrzy...
Widzimy się na mecie!


@piotreek88: ja na start nie mam czym przyjechać xDDD

najlepsze, że plan zakładał holowanie tym przyczepy ale jak auta pewny nie jestem to nie wiem, czy jest sens sobie zycie utrudniać