Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/mirek_86_92oBJqftCe,q60.jpg)
mirek_86 +49
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/wielowitamin_4KmX2w0nW5,q60.jpg)
wielowitamin +6
Hejka #ogrodnictwo #elektryka
Kabel do kosiarki. Kosiarka 1600w. Długość 30m.
Czytając elektrodę w zeszłym roku kupiłem jebutyny kabel 3 x 2,5 o przekroju palca. Jest to super nieporęczne bo jest on ciężki i ciężko go zwijać, przerzucać.
Kosiarka Makita. Ma podłączenie bez uziemienia.
Czy styknie dobry kabel 2x1.5?
Kabel do kosiarki. Kosiarka 1600w. Długość 30m.
Czytając elektrodę w zeszłym roku kupiłem jebutyny kabel 3 x 2,5 o przekroju palca. Jest to super nieporęczne bo jest on ciężki i ciężko go zwijać, przerzucać.
Kosiarka Makita. Ma podłączenie bez uziemienia.
Czy styknie dobry kabel 2x1.5?
#telefony
Komentarz usunięty przez moderatora
Pani musi jednak zrozumieć że ten model sprzedaży nie zwalnia Pani/Państwa z realizacji postanowień prawa.
Ma Pani/Państwo 14 dni na zwrot środków na konto Klienta/Konsumenta który zareklamował, bądź zrezygnował z zakupu (a ma do tego prawo, ponieważ kupuje przez internet). To że ma Pani taki model sprzedaży nie zwalnia Pani z obowiązku zrealizowania zwrotu w ustawowym terminie (opisanym
Art.474 (Odpowiedzialność za działania i zaniechania osób trzecich)
Dłużnik odpowiedzialny jest jak za własne działanie lub zaniechanie za działania i zaniechania osób ,z których pomocą zobowiązanie wykonywa , jak również osób ,którym wykonanie zobowiązania powierza . Przepis powyższy stosuje się także w wypadku , gdy zobowiązanie wykonywa przedstawiciel ustawowy dłużnika . To dotyczy wszystkich
wykrętów E-udanezakupy na temat poczty , wysyłających chińczyków i td.
Nie dokonujecie zwrotów za towar niezgodny z umową w należytym czasie.
Dla zainteresowanych, którzy także wciąż czekają na zwrot i są ciągle zbywani, oto co powiedział prawnik:
Najłatwiej powiedzieć, że nie Wasze zaniechania, a osób trzecich. Prawo mówi jasno, towar niezgodny z umową - zwrot pieniędzy nie później niż po 14 dniach od reklamacji i odesłania przedmiotu. Nie zwracacie w
I proszę uwierzyć zdecydowana większość niezadowolonych właśnie pisze na forach. Prawie wszyscy oczekujący dłużej na przesyłki denerwują się i przekopują cały internet w poszukiwaniu informacji. To forum potwierdza, że odsetek problematycznych zamówień jest
Proszę mi uwierzyć - byliśmy najlepszym rodzajem klienta. Przed zakupem dokładnie zorientowaliśmy się jak się sprawy mają (z powodu dużej ilości negatywnych opinii), ale jako że sami prowadzimy własną działalność, to wiemy jak to bywa - że noga może się potknąć, że nikt nie
Chcecie usłyszeć kolejną ciekawostkę?
Zobaczymy jutro. Już wiele razy byliśmy zapewniani przez Was w ten sposób, ostatnio trwało to miesiąc.
Niby z jednej strony miałam czekać cierpliwie, na mailu obiecywali mi non stop zwroty "w ciagu tylu dni" czy "tego dnia", a nic się nie działo, a tutaj ni z gruchy ni z pietruchy zaproponowano mi coś takiego:
Poza tym to, że oni sobie mają swój własny regulamin i zmieniają go jak chcą (swoją drogą w internecie masz dostępne kopie stron internetowych, gdzie możesz znaleźć i skopiować regulamin, który mieli, kiedy jeszcze Ty zamawiałaś paczkę), nie znaczy wcale, że
Chwilę przed świętami zrozumiałam co się stało. Rozpoczęłam gorączkowe poszukiwanie punktu zaczepienia, ale faktycznie udało się - jedyne co ta firma zrobiła uczciwie, to oddała pieniądze. Walczcie o swoje. Ja pisałem reklamację w oparciu o niedotrzymanie terminu
Niestety telefony są używane i np taki Samsung Galaxy S7 będzie składany w Chinach, paczka nie będzie zaplombowana i nie będzie poprawnie działał w Polsce (będzie to model g930V a nie g930F jeśli spojrzy Pan na specyfikację - pomimo że sklep mówi inaczej - sama przez to przechodziłam), przez co część aplikacji może nie działać, nie będzie języka polskiego i może
Sytuacja identyczna jak pozostalych osob. Telefon zakupiony pod koniec sierpnia, urzad celny, zwrot telefonu i oczywiscie nie zwrocone pieniadze.
Napisalam do rzecznika praw konsumenta ten odeslal mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego a oni rozlozyli rece bo firma juz nie istnieje. Klasyka dzialania takich oszustow. Poszlam do banku zlozyc reklamacje ale niestety nic z tego.
Pozostaje tylko jedna opcja isc na policje i odzyskac swoje pieniadze.
Proszę o komentarze pod tym wpisem.
Skoro nie