Wpis z mikrobloga

@Ziolo83 jest nam bardzo przykro, że jest Pan rozczarowany transakcją w naszym sklepie ale z całym szacunkiem nikogo nie oszukujemy. Bardzo prosimy o niewprowadzanie masowej panik bo mamy jeszcze kilkaset przesyłek w doręczeniu z końca stycznia i ludzi Ci nie potrzebnie się niepokoją o swoją pieniądze czy zamówienia które na 100% do nich dotrą. Otrzymał Pan swoje pieniądze tak jak setki osób przed Panem i po Panu. Firma zakończyła swoją działalność i
@eudanezakupy: Szanowna Pani z eudanezakupy. wiem na czym polega model sprzedaży typu dropshipping.
Pani musi jednak zrozumieć że ten model sprzedaży nie zwalnia Pani/Państwa z realizacji postanowień prawa.
Ma Pani/Państwo 14 dni na zwrot środków na konto Klienta/Konsumenta który zareklamował, bądź zrezygnował z zakupu (a ma do tego prawo, ponieważ kupuje przez internet). To że ma Pani taki model sprzedaży nie zwalnia Pani z obowiązku zrealizowania zwrotu w ustawowym terminie (opisanym
Do tych ludzi co czekają na telefony. Sprawdźcie swoje telefony po otrzymaniu. Czy są to telefony z oryginalnymi podzespołami. Bo śmierdzi tu niezłym przekrętem. Żonie ostatnio oddali za przesyłkę reklamacyjną. Paczka do chin kosztowała ją 89 zł. a oddali 80. Reszta poszła chyba na cele charytatywne.
Dla wiadomości wszystkich poszkodowanych przez E-udanezakupy Kodeks cywilny
Art.474 (Odpowiedzialność za działania i zaniechania osób trzecich)
Dłużnik odpowiedzialny jest jak za własne działanie lub zaniechanie za działania i zaniechania osób ,z których pomocą zobowiązanie wykonywa , jak również osób ,którym wykonanie zobowiązania powierza . Przepis powyższy stosuje się także w wypadku , gdy zobowiązanie wykonywa przedstawiciel ustawowy dłużnika . To dotyczy wszystkich
wykrętów E-udanezakupy na temat poczty , wysyłających chińczyków i td.
@eudanezakupy: Nie działacie legalnie jak piszecie.

Nie dokonujecie zwrotów za towar niezgodny z umową w należytym czasie.
Dla zainteresowanych, którzy także wciąż czekają na zwrot i są ciągle zbywani, oto co powiedział prawnik:

Według prawa jeśli otrzymano produkt wadliwy, lub inny od zakupionego to sprzedawca zobowiązany jest dokonać zwrotu za dany przedmiot wedle dwóch wytycznych. Jeśli sprzedawca nie zorganizował transportu, tylko zapłacił za to klient, a przesyłka została wysłana, a
W poniedziałek i wtorek wyszła spora ilość przelewów do klientów, dzisiaj wychodzą kolejne. Proszę sprawdzać konta i w razie problemów pisać na naszą skrzynkę mailową. Opóźnienia nie były spowodowane naszą działalnością ale nie będziemy tego tutaj tłumaczyć bo i tak każde słowo zostanie wykorzystane przeciwko nam. Jeżeli ktoś ma wątpliwości proszę składać zawiadomienia do służb chętnie wszystko wyjaśnimy bo nie mamy nic do ukrycia. Za drobne opóźnienia do kryminału się nie idzie
@eudanezakupy: To co teraz napisaliście to kolejny pic na wodę. 0.01% całości klientów - może i tak - bo mowa o samym Wykop.pl, ale oszukujecie ich dużo więcej i piszą na innych forach oraz bezpośrednio do Was.

Najłatwiej powiedzieć, że nie Wasze zaniechania, a osób trzecich. Prawo mówi jasno, towar niezgodny z umową - zwrot pieniędzy nie później niż po 14 dniach od reklamacji i odesłania przedmiotu. Nie zwracacie w
@ectoglobs jaki jest Pana problem? czy oczekuje Pan na zwrot od nas? proszę podać numer zamówienia w celu weryfikacji i wszystkich piszących w przyszłość też prosimy aby posługiwać się numerami zamówień aby ułatwić nam kontakt i załatwianie Państwa spraw.

I proszę uwierzyć zdecydowana większość niezadowolonych właśnie pisze na forach. Prawie wszyscy oczekujący dłużej na przesyłki denerwują się i przekopują cały internet w poszukiwaniu informacji. To forum potwierdza, że odsetek problematycznych zamówień jest
@eudanezakupy: Jaki jest mój problem? Oczywiście, że oczekuję na zwrot. Ale główny problem to Wasza ignorancja, rzucanie słów na wiatr i łamanie prawa.

Proszę mi uwierzyć - byliśmy najlepszym rodzajem klienta. Przed zakupem dokładnie zorientowaliśmy się jak się sprawy mają (z powodu dużej ilości negatywnych opinii), ale jako że sami prowadzimy własną działalność, to wiemy jak to bywa - że noga może się potknąć, że nikt nie
Rozumiem Pana rozczarowanie ale to co Pan opisał to sytuacja absulutnie normalna przy tym modelu sprzedaży i przy zakupie towaru z Chin. Proszę sobie zamówić coś samemu z Aliexpress i się Pan przekona, że to nie żadne oszustwo ale tyle to trwa, a cała procedura od zakupienia towaru do jego zwrotu i otrzymania powrotnie środków na konto może potrwać nawet kilka miesięcy, a mimo to na portalu tym i innych podobnych miesięcznie
@eudanezakupy: To wcale nie jest absolutnie normalna sytuacja - zamawiałam z AliExpress wiele razy i nigdy nie miałam problemów. Ba, śmiem twierdzić, że gdybym wiedziała, że "Wasz magazyn" to sklep AliExpress, to znalazłabym to samo, w lepszej cenie i w dodatku bez problemów, a zwroty wcale nie są takie trudne, gdy coś pójdzie nie tak, ponieważ tam można płacić kartą, a nie wydziwianie jak u Was, przelewem.

Chcecie usłyszeć kolejną ciekawostkę?
Interesujące, na forum gdzie potencjalni klienci czytają wiadomości, piszecie "przelew za koszty wysyłki zostaną przelane na państwa konto w dniu jutrzejszym", a z kolei w prywatnym mailu kłócicie się, że przelana kwota była poprawna, a po przedstawieniu odpowiednich artykułów chroniących konsumenta i zmuszających Was do zapłaty, cytuję "spróbujemy uzupełnić".

Zobaczymy jutro. Już wiele razy byliśmy zapewniani przez Was w ten sposób, ostatnio trwało to miesiąc.
@ectoglobs: Ja także dałem się złowić. W skrócie: 4.02.19 zamówiłem na E-udanezakupy.pl smartfona w dobrej cenie (i tu cię mamy!). Szybko opłaciłem zamówienie i szybko otrzymałem mejla od sklepu z potwierdzeniem odnotowania wpłaty. Nic na temat terminu realizacji, kuriera.. Mój mejl z pytanie o szczegóły realizacji bez odpowiedzi. Dopiero wtedy zapaliła się czerwona lampka, a po prześledzeniu informacji na forach, 7.02.10 (w ustawowych 14 dniach) wysłałem mejla z rezygnacją z zamówienia.
@jasza1: Czort wie co jeszcze, oni kręcą i kombinują, proszę przeczytać chociażby to co powyżej odpisywała mi osoba obsługująca wykop.pl - @eudanezakupy .

Niby z jednej strony miałam czekać cierpliwie, na mailu obiecywali mi non stop zwroty "w ciagu tylu dni" czy "tego dnia", a nic się nie działo, a tutaj ni z gruchy ni z pietruchy zaproponowano mi coś takiego:

W drodze wyjątku otrzyma Pan jednak
Witam , tez zostaliśmy oszukani przez ten sklep, czy ktoś może przesłać pisma jakie należy złożyć na policję, UOKiK etc. i co pisać do tych złodziei bo zwykłe maile nie przynoszą żadnych efektów. Z góry dziękuję.
Jak wiele innych osób dałam się zwieść firmie eudanezakupy zamówiłam dwa telefon pod koniec sierpnia miało być wszystko tak pięknie, w październiku okazało się ze zostałam objęta cłem dostałam list w którym dowiedziałam się ze paczka została nadana z Chin z aliexpres i opisana jako „hends gifft” przestraszyło mnie to odrazu zadzwoniłam do firmy żeby zrezygnować okazało się ze muszę skontaktować się z poczta polska i odmówić przyjęcia paczki aby wróciła do
@AnaZiba: Zadzwoń do urzędu celnego i zapytaj o tę paczkę i o numer. Ktoś gdzieś - skoro została zwrócona - powinien mieć numer przesyłki, aby móc ją namierzyć.

Poza tym to, że oni sobie mają swój własny regulamin i zmieniają go jak chcą (swoją drogą w internecie masz dostępne kopie stron internetowych, gdzie możesz znaleźć i skopiować regulamin, który mieli, kiedy jeszcze Ty zamawiałaś paczkę), nie znaczy wcale, że
Pod koniec listopada zamówiłam tam prezent dla syna, towar o wartości 1 200 zł. Nie czytałam regulaminu, nie sprawdziłam opinii (sugerowałam się tą grafiką ze strony) i zachęcona niższą o 150 złotych ceną zamówiłam towar.
Chwilę przed świętami zrozumiałam co się stało. Rozpoczęłam gorączkowe poszukiwanie punktu zaczepienia, ale faktycznie udało się - jedyne co ta firma zrobiła uczciwie, to oddała pieniądze. Walczcie o swoje. Ja pisałem reklamację w oparciu o niedotrzymanie terminu
Gwoli prawdy: dziś (po ponad miesiącu utarczek) otrzymałem zwrot pełnej kwoty zamówienia. Czego życzę pozostałym niezadowolonym klientom rzeczonego. Nie polecam!!
Ja również dałam się nabrać. Telefon zamówiłam 28 grudnia i do tej pory nie ma ani telefonu ani pieniędzy. Zwodzą mnie tylko, że pieniądze będą zwrócone. Już nie wiem co mam robić. Nie mam zamiaru pisać do nich po raz setny wiadomości, a oni pięknie odpisują, że pieniądze będą zwrócone.
Mnie, niestety, też oszukano. 7 stycznia 2019 r. złożyłem zamówienie nr 44407 na telefon Samsung Galaxy 7. Wpłaciłem pieniądze. 19 lutego odstąpiłem od umowy, bo e-udanezakupy nie dostarczyły przesyłki. Od tamtej pory trwa wymiana maili, w której e-udanezakupy wyznaczają kolejne terminy oddania pieniędzy, których nie dotrzymują. W niedzielę minął kolejny taki termin, a pieniędzy na koncie jak nie było tak nie ma. Moja cierpliwość się wyczerpała.Dziś wysyłam przedsądowe wezwanie do zapłaty, idę
@Bogdan234: Zazwyczaj urząd celny przechwytuje paczki i trzeba dokonać dopłaty.

Niestety telefony są używane i np taki Samsung Galaxy S7 będzie składany w Chinach, paczka nie będzie zaplombowana i nie będzie poprawnie działał w Polsce (będzie to model g930V a nie g930F jeśli spojrzy Pan na specyfikację - pomimo że sklep mówi inaczej - sama przez to przechodziłam), przez co część aplikacji może nie działać, nie będzie języka polskiego i może
Teraz zależy mi już tylko na odzyskaniu pieniędzy. Dziś e-udanezakupy. pl po raz kolejny "obiecały" zwrot pieniędzy, tym razem do końca marca, tłumacząc się, że skargi klientów na działalność sklepu spowodowały zablokowanie ich konta bankowego. Sami najpierw oszukują, a potem obwiniają klientów, że ci próbują się bronić i szukać sprawiedliwości.
@eudanezakupy niestety ale potwierdzam ze jestescie oszustami!

Sytuacja identyczna jak pozostalych osob. Telefon zakupiony pod koniec sierpnia, urzad celny, zwrot telefonu i oczywiscie nie zwrocone pieniadze.

Napisalam do rzecznika praw konsumenta ten odeslal mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego a oni rozlozyli rece bo firma juz nie istnieje. Klasyka dzialania takich oszustow. Poszlam do banku zlozyc reklamacje ale niestety nic z tego.

Pozostaje tylko jedna opcja isc na policje i odzyskac swoje pieniadze.
@eudanezakupy: Nie okazujcie pseudo zainteresowania - tylko żeby pokazać innym oszukanym, że tak baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo chcecie zwrócić kasę dlatego prosicie o numer zamówienia. Już nikt z oszukanych wam nie uwierzy. Jesteście oszustami i już nic tego nie zmieni. Wątpię, że komukolwiek oddaliście pieniądze. Ja czekam na zwrot od WRZEŚNIA 2018 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak wiele komentujących tu osób, otrzymałam jakiś podejrzany telefon, przeznaczony na rynek amerykański, ze starym oprogramowaniem niedającym się zaktualizować. Oczywiście cło też trzeba było zapłacić. Odesłałam go do Chin, przesyłka dotarła 25 stycznia jednak przedstawiciel firmy poinformował mnie, że z uwagi na chiński nowy rok są opóźnienia, ale żeby się nie martwić, bo jak tylko będzie to możliwe, dokonają zwrotu. Tygodnie mijały, pieniędzy nie było, ale za to kilkukrotnie byłam zapewniana, że
Witam ja również zamawiałem telefon ze strony e udanezakupy.pl 7.01.19r. Oczywiście telefon do mnie nie przyszedł. Pieniędzy też nie zobaczyłem (999,99zł) do tej pory. Byłem rzecznika napisałem do europejskiego centrum konsumenckiego, tam dostałem informacje że firmy już od lutego nie ma w Anglii. Zgłosiłem sprawę na policje. Jakie jeszcze mogę podjąć kroki prawne żeby odzyskać pieniądze???.
Ja jestem w sytuacji patowej. Od sierpnia nie zrealizowali zamówienia. Złożyłam zawiadomienie do prokuratury, przesyłka wg listu przewozowego wróciła do Chin, a zwrotu pieniędzy nie mam:(. Potwierdzam, że firma "oszuści i złodzieje"
Miszcz2390, hike123 przelewy zostały zrealizowane. Prosimy o kontakt mailowy, a nie na forum osób które jeszcze nie otrzymały przelewów. Mbit, Pani przesyłka nie dotarła do dostawcy, cały czas działamy w kierunku wyjaśnienia tej sytuacji.
e-udanezakupy.pl niestety ale firma kręci i mataczy, w moim przypadku, nie dostałem zamówionego towaru jak również nie mogę doczekać się na zwrot pieniędzy. Niestety ale tak nierzetelnej firmy jeszcze nie spotkałem.
8 października zamówiłam nowego Iphona 6s 128 gb na stronie e-udanezakupy.pl. W trakcie oczekiwania na paczkę okazało się, że jeszcze muszę zapłacić cło czyli 23% od kwoty 1349zł. Ok 20 listopada otrzymałam telefon lecz niestety okazało się że nie jest nowy, nie był też kradziony ale po sprawdzeniu numeru ID przez serwis okazało się, że był używany i nie obejmuje już go gwarancja. Etui i kartonik oraz akcesoria były nowe ale podrobione,
Witam ja dostałem 849,99zł z 999,99zł które powinni mi zwrócić. Czy ktoś myślał o pozwie zbiorowym myślę ze takich ludzi co ja (czyli nie otrzymali pełnej kwoty) jest trochę.
Proszę o komentarze pod tym wpisem.
ja czekam na zwrot już 3 MIESIĄCE. e udane zakupy ciągle odpisuje że w ciągu kilku dni zwrócą pieniądze, cierpliwość już się skończyła zostało jedynie zgłosić sprawę na policję
@kacprro: Z początkiem lutego kurier potwierdził odbiór przesyłki i nadal czekam. Dostałam wiadomość, że przeleją mi POŁOWE w środę, a to ciekawe. Jak sprzedają to też biorą połowę? Śmiech na sali! Po tylu miesiącach czekania! I tak pozew wycofam dopiero jak mi oddadzą całą kwotę! Jeszcze napisali ,,niestety wiele niesprawiedliwych zgłoszeń klientów sprawiły, że mamy duże opóźnienia i nasze konto zostało zablokowane. Dodatkowo dostawca nie zwrócił pieniędzy za zamówienia.
Skoro nie