Wpis z mikrobloga

#audio #audioboners #pytanie #glosniki #audiofile

Hej Mirki. Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy audio a chciałbym sobie sprawić jakiś w miarę fajnie grający zestaw. Głównie do muzyki, ale również do oglądania filmów. Z muzyki głównie słucham deep house, bass, DnB, trap, ogólnie EDM, ale również klasyczną. Chciałbym więc mieć dosyć soczysty basik, ale żeby nie zagłuszał innych partii.

Mój salon ma ok. 18m2.

Całkowity budżet powiedzmy max. 2500zł (ok. 700e jestem w stanie wydać) aczkolwiek czekam nawet na lepsze, droższe (ale w granicach rozsądku) propozycje :D

Mam na oku kolumny polskiej marki Pylon Audio, są ponoć polecane, szczególnie model Pylon 25. Ja myślałem nad modelem 27, ale pytanie czy jest to jakaś mega różnica, ma dodatkowy głośnik niskotonowy. Powiedzcie mi, czy warto je brać czy może lepiej jakieś zagraniczne w podobnej cenie lub delikatnie wyższej? Mieszkam za granicą więc nie wiem ile wyjdzie z dostawą takich 15-18kg głośników..

Nie jestem jakimś audiofilem. Po prawdzie to teraz używam jakichś starych komputerowych Creative 2.1, dziadostwo jednym słowem.

Do tego oczywiście wzmacniacz.. Nie mam pojęcia jaką firmę warto wybrać, Yamaha, Denon?

Z góry dziękuję za Wasze propozycje! ʕʔ
  • 6
że znajomi z pracy polecali mi dobry soundbar z


@RzeliPapom: normiki to debile, polecają z zasady co sami mają

Całkowity budżet powiedzmy max. 2500zł


@RzeliPapom: to ciężki budżet jak chcesz nowe, na Twoim miejscu:
- zamiast nowych kolumn + wzmacniacza kupiłbym za połowę budżetu Solo 9C które zagrają czyściej i mocniej niż jakikolwiek gównosoundbar (140W RMS, gra to już jak małe kolumny, daleko temu do zestawów komputerowych - ważą ponad
@RzeliPapom: Jak chcesz do elektroniki i dnb to zdecydowanie nie bawiłbym się w coś jak pylon. Ja się teraz pozbywam kolumn idealnych do tego zastosowania bo nie mam na nie miejsca.