Wpis z mikrobloga

Protip od kogoś, kto odbiera maile od klientów.
Im więcej wykrzykników i znaków zapytania, tym późniejsza odpowiedź.
Caps lock też nie działa na waszą korzyść.
#pracbaza
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wincm:
W 99,999999% jednak się zgadza albo złożył źle zamówienie

@MrsRobinson:
Ja odbieram maile i potwierdzam, że takie wykrzykniki i pisanie urywkami zdań z włączonym caps lockiem bardzo zniechęca do podjęcia tematu i sprawia, że jego załatwienie trwa kilka razy dłużej bo z taka osobą zazwyczaj ciężko się dogadać.
  • Odpowiedz
  • 0
@wincm wtedy nadal można napisać jak człowiek. Oczywiście, jeśli zdarzy się błąd po naszej stronie, to niezależnie od tonu maila sprawa będzie załatwiona, ale o wiele szybciej i większa szansa pójścia na rękę, kiedy ktoś normalnie przedstawi problem.
  • Odpowiedz
@MrsRobinson: To nie musisz sie zniżać do czyjegoś poziomi i się mścić, tylko zachować się jak profesionalista i nawet z przekąsem odpisać ze następnym razem można napisać inaczej i wszystko załatwić polubownie.
Jak każdy każdemu będzie odpłacał złośliwością to co ma sie rozwijać w tym kraju, jak nikt nie potrafi zatrzymać lawiny wrogości tylko jeszcze ją nakręcac? :D
  • Odpowiedz