Wpis z mikrobloga

  • 0
100 dni w koszuli i to z Leroy Merlin.
Prawdziwa kumulacja, atencjusze ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@HT-Ron: doradczych, k.. znalezc jednego, ktory ma czas rozmawiac z ludzmi graniczy z cudem. Macie duzo do nadrobienia w tej kwestii, mozecie sie uczyc od #castorama. Protip: wystarczy zastrudnic wiecej personelu.
  • Odpowiedz
@Fafnucek: znając życie, hajsy takie sobie, ale już wyremontował w domu łazienkę i kuchnie, teraz bierze się za sypialnie ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@baldi jak mają zatrudnić jak LM traktuje źle pracowników xD. Pracowałem długi czas dorywczo jako promotor w Casto i LM, i jest nieporównywalna. Na dziale farb w LM skończyło się tak, że cały dzień się czekało aż dostawa będzie sprawdzona i wwieziona na dział, bo ludzi nie było. Pozwalniali się i tyle, trochę przeszło do Casto
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Pierrdonauta nigdy lżej nie pracowałem.

@baldi kwestia obsady jest mocno zależna wyników sklepu. Sklep ma wyniki to ma ludzi. Są jeszcze takie godziny gdzie klientów zwyczajnie jest dużo, a np po godzinie już jest normalnie.

@Fafnucek to też raczej zależne od sklepu.

@mrs_badger w konkurencji miałem ich często. Każdego da się rozpoznać. Pytają o rzeczy całkiem różne, nie związane ze sobą. Widać że działają wg scenariusza. W LM nie ma takich klientow.
  • Odpowiedz
@HT-Ron możliwe, ja po kilku latach promotorki widziałem różnice między ludźmi w Casto, a LM oraz sposobem traktowania pracowników przez firmę. Niemniej mam nadzieję, że będzie Ci się wiodło Mirku (). Pozdrawiam jako były promotor z działu farb ( ͡ ͜ʖ ͡).
  • Odpowiedz