Wpis z mikrobloga

@mlodybog_11: akurat podałeś mocno graniczną datę bo wtedy w TDI zaczęto zapisywać przebieg też w sterowniku skrzyni biegów. Kwestia silnika i rocznika własnie na pograniczu tego roku. Ale ten wyświetlany to tak, zapisywany jest w liczniku, ale masz tam też immobiliser, dlatego wymiana licznika potrafi być problematyczna.
@mlodybog_11: to przebieg masz zapisywany tylko w liczniku. Ale, w liczniku w tym aucie jest też immobiliser, więc nei załatwisz tego przepięciem wtyczek bo auto nie odpali. Trzeba mieć kod pin do nowego licznika i dodać do niego stare kluczyki odpowiednim kablem (VAG TACHO). Dodatkowo może być wymagane kodowanie licznika w ECU jeśli się rozkoduje bo wykryje inny licznik - ale tutaj nie mam pewności. Kluczyki na pewno trzeba będzie dodać
@mlodybog_11: pierwszy lepszy nie - to zawsze złe rozwiązanie, ale dużo ludzi to ogarnia bo to nie jest jakieś trudne, trzeba mieć kabel. Albo do renomowanego fachowca od dorabiania kluczyków - oni też ogarniają. Do starego auta to coś koło 50-100zł i Ci kluczyki dodadzą.