Wpis z mikrobloga

#ewakuacjaboners a tak sobie pomyślałem teraz, czy ktos wpadł na pomysł, zeby poprosić kierownika sklepu o ustosunkowanie się do zawalonego wyjścia? Czy cala akcja konczy sie na internecie?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DonBores: Ludzie pisali, że zgłaszali personelowi i np. słyszeli odpowiedź:

Ale te drzwi i tak są cały czas zamknięte na klucz


Dziękuję, dobranoc ;)

PS. Klucz do tych drzwi (zapewne zastawiony paletami) jest w specjalnej kasetce tzw. "zbić szybkę"
  • Odpowiedz
@staryhaliny: to świadczy o słabym przeszkoleniu pracowników przez kierownika sklepu. BHP-owcy zawsze zwracali uwagę na zastawione hydranty i drzwi ewakuacyjne i nawet na audytach były odpowiednio obniżane oceny. Zresztą zawsze jest obawa, że Straż Pożarna może wystawić mandat dla kierownika sklepu. Jest to ignorancja i zaniedbanie ze strony kierownika sklepu.
  • Odpowiedz
@DonBores: Kieras to ci powie, że zakaz fotografowania i w---------ć. :)
A tak serio, nie wiem, trzeba przeglądać tag. Natomiast na fanpegu Biedronki jest mocne wyparcie tematu. I oczywiście usuwają wszystkie wpisy ze zdjęciami.

@daot: BHPowców wynajmuje pracodawca, czyli Biedronka. Szkolenia szkoleniami, kontrole kontrolami, a praktyka jest jak każdy widzi. Dlatego klienci którzy szanują swoje życie i zdrowie powinni głosować nogami. Jeden chce mieć tanio i ma w
  • Odpowiedz