Wpis z mikrobloga

@Wychwalany: No ale wtedy pomiar mi by pokazywało co do dziesiątej milimetra, a w rzeczywistości wariacja mogłaby być do 1 centymetra, tak? Bo chcę by pokazywało co do dziesiątej milimetra i by wariacja była maksymalnie o tę jedną dziesiątą milimetra wtedy.
Nie znam się ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@jack1142 tak, odczytujesz do dziesiatej milimetra, ale np chińczyk źle nadrukował skale i pomiedzy podziałkami jest faktycznie 0.15mm. Albo producent nie ma tak dokladnego wzorca milimetra. Troche strasze, ale miej swiadomosc co to jest dokladnosc pomiaru.
  • Odpowiedz
@jack1142 tak samo jak w analogowej, ktoś musiał nanieść podziałki, które odczytuje poziomica. Czesto dobrym zalozeniem jest kupic przyrzad o rozdzielczosci 0.001 jesli oczekuje sie dokladnosci 0.01
  • Odpowiedz
@Wychwalany: no napisałeś przed chwilą o przyrządzie o rozdzielczości 0,001 to założyłem, że jest :) Co powiesz na przykład na takie coś? https://botland.com.pl/miary-i-suwmiarki/6709-suwmiarka-elektroniczna-etui-0-150mm.html
Kompletnie zły pomysł, czy jeśli dokładność 0,1 mm mi wystarczy (w rzeczywistości to aż tak dokładnych i tak robić nie będę, dałem sobie już z założenia jakiś margines od tego, czego potrzebuję, realnie, to problemem będzie raczej dopiero jak się przyrząd pomyli o milimetr, a nie jego dziesiątą
  • Odpowiedz
@Jarek_P: Akurat innych baterii potrzebowałem, to kupiłem na hurt.com.pl 10 takich LR44 za 4 złocisze. Naprawdę aż tak szybko padają te baterie? Jeśli na przykład bym wyjmował po pomiarach, bo słyszałem, że rzeczywiście tak to się same rozładowują?
  • Odpowiedz
@jack1142: LR44 nie wiem, czy nie będą za grube. NIestety, to podstawowa wada tych suwmiarek, wcinają te baterie jak Reksio szynkę, również w stanie spoczynku. Jeśli nie przeszkadza Ci zmiana baterii raz w miesiącu, to w sumie nie ma problemu.