Wpis z mikrobloga

Sprzedaję sobie kilka zbędnych programów.

To co #autodesk #!$%@? na #customerservice to przechodzi ludzkie pojęcie. W niechronologicznej kolejności
-pięć razy im mówię że link do transferu licencji nie działa, oni nie wierzą, asystentka musi mi wejść przez Team Viewer (sic!) na komputer, żeby sama to na oczy zobaczyć
-trwa 5 dni żeby wyprodukować pdf formularza do transferu licencji
-numer seryjny produktu A został "upgrade'owany" do nowego numeru produktu B 2009 a potem do nowego numeru produktu B 2010 - że co #!$%@?.
-wypisałem online formularz transferu licencji ale na czacie oni go nie mają i w sumie zgubili więc proszę jeszcze raz to wypełnić
-kilka razy tłumaczenie że złe dane i "tutaj są poprawne dane do gościa YYY, po prostu to zróbcie" - "witam, czy chce pan przekazać produkt do gościa ZZZ?"
-formularz musi być ręcznie #!$%@? podpisany przez pierwszego i kolejnego właściciela i zeskanowany
-procedura trwa już 3ci tydzień i końca nie widać, ciągle maile, zapytania do help desku i #!$%@? co chwila nowe #!$%@?

ŻENADA. #!$%@?. MAĆ.

Z kolei #adobe chwale sobie jak #!$%@?:

-dzień dobry, chciałem dezaktywować 15 starych produktów
-witam, tutaj jest 15 nowych numerów seryjnych, gotowe do aktywacji
-dzięki, elo.

Koniec kwestii, zamykam temat.

#rant #it #cad
Tungsten - Sprzedaję sobie kilka zbędnych programów.

To co #Autodesk #!$%@? na #Cu...

źródło: comment_9mB9gkoQrrunHKW5K4khsIigXWBkqmGm.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
@Tungsten: ja ostatnio spoznilem sie z dezaktywacja adobe stocka i mi naliczylo kolejny miesiac. Napisalem do nich czy mozna to jeszcze odkręcić to mi dali 4 miesiace za free ;D

...aczkolwiek przez pierwsze 10 minut musialem sluchac jak to sie ciesza ze maja takich zajebistych klientow jak ja i ze ich dzien dzieki temu jest taki piekny a ja jestem ladny zgrabny i powabny.
  • Odpowiedz