Aktywne Wpisy
Szarmancki-Los +250
Zawsze jak gram w gierki to robię to jednym schematem, mianowicie być jak najbardziej szlachetny i nie popełniać żadnych przestępstw, o ile to jest niezbędne fabularnie.
Jeśli mogę komuś darować życie to daruję, jak mogę odmówić nagrody za wykonanie zadania to odmówię, nigdy nie kradnę przedmiotów jeśli jest możliwość zdobycia ich w sposób legalny(chociaż wiadomo, zawsze plądruję zwłoki pokonanych przeciwników, nie wiem czy liczy się to jako kradzież).
Nawet jeśli już gram
Jeśli mogę komuś darować życie to daruję, jak mogę odmówić nagrody za wykonanie zadania to odmówię, nigdy nie kradnę przedmiotów jeśli jest możliwość zdobycia ich w sposób legalny(chociaż wiadomo, zawsze plądruję zwłoki pokonanych przeciwników, nie wiem czy liczy się to jako kradzież).
Nawet jeśli już gram
xiv7 +117
Kiedyś główna była zasrana prawacko-rasistowskim gównem a teraz i na mikroblogu gorące 3/4 wpisów że murzyn/ pajeet/ inny afgańczyk w związku z Polką i TRZEBA o tym #!$%@?ć cały portal, nie da się już przeczytać o ciekawych sytuacjach jak kiedyś tylko ku*wa trzeba informować CAŁY ŚWIAT że jakaś Polka jest w związku ze śniadym obcokrajowcem który ją na pewno zostawi, PATRZ Wykopku, koleś z Afryki albo Azji jest z Polką, czemu się
To co #autodesk #!$%@? na #customerservice to przechodzi ludzkie pojęcie. W niechronologicznej kolejności
-pięć razy im mówię że link do transferu licencji nie działa, oni nie wierzą, asystentka musi mi wejść przez Team Viewer (sic!) na komputer, żeby sama to na oczy zobaczyć
-trwa 5 dni żeby wyprodukować pdf formularza do transferu licencji
-numer seryjny produktu A został "upgrade'owany" do nowego numeru produktu B 2009 a potem do nowego numeru produktu B 2010 - że co #!$%@?.
-wypisałem online formularz transferu licencji ale na czacie oni go nie mają i w sumie zgubili więc proszę jeszcze raz to wypełnić
-kilka razy tłumaczenie że złe dane i "tutaj są poprawne dane do gościa YYY, po prostu to zróbcie" - "witam, czy chce pan przekazać produkt do gościa ZZZ?"
-formularz musi być ręcznie #!$%@? podpisany przez pierwszego i kolejnego właściciela i zeskanowany
-procedura trwa już 3ci tydzień i końca nie widać, ciągle maile, zapytania do help desku i #!$%@? co chwila nowe #!$%@?
ŻENADA. #!$%@?. MAĆ.
Z kolei #adobe chwale sobie jak #!$%@?:
-dzień dobry, chciałem dezaktywować 15 starych produktów
-witam, tutaj jest 15 nowych numerów seryjnych, gotowe do aktywacji
-dzięki, elo.
Koniec kwestii, zamykam temat.
#rant #it #cad
...aczkolwiek przez pierwsze 10 minut musialem sluchac jak to sie ciesza ze maja takich zajebistych klientow jak ja i ze ich dzien dzieki temu jest taki piekny a ja jestem ladny zgrabny i powabny.