Wpis z mikrobloga

Co po biol-chemie? Poza lekarskim podobno nic nie ma sensu? Słyszałem że ciężko itd. i wcale nie jest tak kolorowo. A taki kierunek jak inżynieria biomedyczna, co o tym sądzicie? Zawołam @jwitos bo wiem że się na tym znasz i może coś mi doradzisz co ma sens po profilu biol-chem. (tak, przerobiłem wasze zbiory( ͡° ͜ʖ ͡°). Z innych kierunków to może informatyka/programowanie, ale mógłbym się nie dostać bo nie pisałem fizyki, a matematyka rozszerzona na ok. 20% będzie bo sam się przygotowywałem i pisałem dla beki. To jak????
#matura #pytanie #kiciochpyta #licbaza #studbaza
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jak masz wybór pomiędzy bio technologia a technologia chemiczna to bardziej polecam chemię. Masz potem całkiem szeroki wybór specjalizacji. Możesz nawet zahaczyć o fizykę. Sam studiuję nanotechnologię, polecam
  • Odpowiedz
@DwaKaptury: @Cesar_Vialpando: Chemię? xD I co po tym się robi? Uczy dzieci w szkole xD Kończ technologię i oprócz tego, że możesz też uczyć dzieci w szkole to cały przemysł stoi przed Tobą otworem. Od elektrowni przez oczyszczalnie ścieków, huty, koksownie, cementownie, przetwórstwa tworzyw, rafinerie, stricte zakłady chemiczne, anodownie, galwanizernie. Ja obecnie pracuję w przetwórstwie PET.
  • Odpowiedz
@Cesar_Vialpando ogólnie nanotechnologia polega na badaniu i przetwarzaniu substancji w skali nano (10e-9m). W dużym skrócie na uczelni uczysz się mechaniki kwantowej, praw fizycznych i chemicznych, wytwarzania i obróbki nano komponentów. Z taką wiedzą po inżynierce możesz wybrać sobię praktycznie każda gałąź chemii i nie tylko. Od zwykłego przemysłu polimerami, przez inżynierię materiałową, elektrochemie kończąc gdzieś właśnie na czystej fizyce kwantowej. Sam kierunek jest niesamowicie interesujący jeżeli kręci cię poznawanie jak
  • Odpowiedz