Wpis z mikrobloga

zapytałem wczoraj o laptop do webdesignu i o to czy macbook air będzie odpowiedni https://www.wykop.pl/wpis/32935655/mireczki-z-grafikakomputerowa-i-grafika-oraz-webde/116539267/#comment-116539267, pojawiło się dużo różnych opinii w takim razie zadam inne pytanie jaki laptop będzie najlepszy do webdesignu w budżecie do 4k i ewentualnie jaki monitor można do tego dokupić żeby było ok ale nie za drogo (mam dodatkowy budżet) ? #webdesign #grafikakomputerowa i #grafika
  • 13
@mirasKo-Kalwario: nie znam się to się wypowiem - weź sobie wspomnianego macbooka air - sketch jest chyba obecnie standardem w webdesignie i tylko na mc działa. Masz przy tym dobrą baterię. A z monitorem ci nie pomogę, bo się też nie znam, ale za skromny jestem, żeby się wypowiedzieć.
@mirasKo-Kalwario: Macbook Air trochę za mało - za 4k upoluj używany Macbook Pro 13 z 2013 roku lub 2015 roku. To będzie naprawdę wystarczające - dalej dobrze działają. Za tę cenę będą w bardzo dobrym stanie. Jestem teraz dosyć w temacie tyle, że szukam czegoś nowego ale prawdopodobnie będę polował na wersję 2013 lub 2015.
@mirasKo-Kalwario: Chcesz sketcha - tylko mak. Air imo jest słaby. Air 2015 vs pro 2015 to przepaść. Jak uda Ci się ustrzelić 2015 w dobrym configu i z zaufanego źródła(nie zalany, nie zniszczony) to bym brał. Monitor jak koniecznie chcesz to nie spinaj się za bardzo. Fajnie jest mieć chociaż jakiegoś AOC 2369 czy coś innego budżetowego, ale to nie jest konieczne do zaczęcia przygody. Zaraz ktoś wyskoczy z monitorami po
No w sumie jak robisz dla webu to i tak na każdym ekranie wszystko inaczej wygląda. :D


@urak666: śmieszki śmieszkami, ale znam conajmniej kilkanaście produktów (web i mobile), które były robione przez poważnych designerów w poważnych korpo do produktów o zasięgu kilkudziesięciu milionów ludzi i były robione albo na ekranach imaców albo na biurowych dellach ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chociaż zależy na jak najmniejszych odchyłkach od normy