Wpis z mikrobloga

@glupiekonto: jak to zczytuje, gra wystawia jakies API czy parsuje ekran czy #!$%@? jakiegos procesu z gry i z niego wyciaga te informacje czy jakis plugin do gry co wystawi te dane?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Melcma: wczytuje proces gry, wyszukuje adresy pamięci, konwertuje zmienne na wiadomość, wysyła seryjnie po usb do arduino, tam odczytuje wiadomość, przypisuje do zmiennych i rysuje grafike
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@echelon_: @Masterczulki: @Melcma: taki dolny limit na komputerze to czekanie ~10ms w programie, bo przy szybszym wysyłaniu licznik zaczyna lagowac.
W rzeczywistości wygląda to prawie jak real-time, ciężko jednak kierować i się na niego patrzeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@glupiekonto: ja się kiedyś bawiłem Razer Chroma SDK + Starcraft 2. ESC migał na czerwono jak było mało workerów, żółto w połowie i świecił na zielono jak było ok :D
I bajer z Assetto Corsa - F1-F12 paliły się 'w rytm' RPM
  • Odpowiedz
@glupiekonto: Widzę, że jesteś dumny ze swojego projektu. Ale może wyjaśnisz z czego? Z tego, że Arduino użyłeś w e-papierosie? Przerost formy nad treścią. Ale przed kolegami będziesz szpanował jakiego to ty (specjalnie z małej litery) masz e-papierosa. Może byś lepiej wykorzystał Arduino
  • Odpowiedz