Wpis z mikrobloga

@timo1990: Oleje są dużo bardziej odporne na przegrzanie niż płyn chłodniczy. Ja bym nie zmieniał jeszcze z jednego względu, przegrzanie oznacza często problemy z uszczelką pod głowicą, więc zaraz może się okazać że i tak będziesz zmieniał olej bo musisz upg wymienić.

Jakie auto/silnik?
@aarahon: Jeśli nie przekroczyłeś 150*C (a nie przekroczyłeś, bo pewnie dobiłeć do 120-130*C), to nic nie trzeba wymieniać. Zapobiegawczo poszukałbym wycieków z okolic głowicy, bo mało prawdopodobne, ale możliwe, że uszczelka pod głowicą puściła/głowica wygieła się jak banan. Sprawdź też czy nie ma "majonezu" pod korkiem i na bagnecie
@Miekki: Mi uszczelka padła po jednym przegrzaniu. ubywało około 0,8l/1000km. Jeździłem tak długo bo prawie 90k km.

Każdy mówił, jeździj, nic się nie dzieje. A w końcu zatkał się katalizator i drugiego musiałem poszukać.