Wpis z mikrobloga

  • 21
@Kondzio_bondzio moim zdaniem światła powinny być obowiązkiem jedynie w nocy i kiedy pojawia się mgła, od zawsze uważałem za kretynizm to, że musimy w dzień jeździć z oświetleniem.
  • Odpowiedz
via Android
  • 5
@Kormas @Iskaryota Tu chodzi to taki tjuning jak zrobił mój znajomek, z 90 konnego passata zrobił 170 kucy oczywiście bez zakucia silnika i był bardzo zdziwiony że po 1000 kilometrów mu silnik wysiadł ( ͡º ͜ʖ͡º) oczywiście nie samym chipem to zrobił
  • Odpowiedz
@Iskaryota są silniki które spokojnie przyjmują dwukrotnie większą moc, niż ich seryjna i nic się z nimi złego nie dzieje przez dziesiątki tysięcy kilometrów. To, że Twój znajomy zrobił to źle, o niczym nie świadczy.
  • Odpowiedz
via Android
  • 4
@avltree swego czasu mój dziadek miał taką brewke na cały przód w golfie II, bo budę kupił od jakiegoś małolata i wsadzał swój stary silnik, miał wtedy szacun na wsi ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Ryzu17: Najbardziej wieśniackie to gdy tunujesz samochód, obniżasz zawieszenie, felgi wystające poza obrys, naklejka "nie trąb #!$%@? bo jadę na glebie" a silnik dalej tdi w gnoju xD
  • Odpowiedz
@basia15: w mieście nie są potrzebne, ale w trasie w słoneczny dzień dzienne światła dają bardzo dużo. A Januszy wstawiających jako dzienne ledy z Auchan najchętniej kopalbym po głowach
  • Odpowiedz
@jdbc: No fakt, bo przecież lepiej modzić jakies 1.6 w benzynie niż takie 3.0tdi V6 albo 3.0d bo przecież to diesle i do niczego się nie nadają ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
  • 83
@Ryzu17 po Twoich licznych komentarzach w tym poście stwierdzam że nie powinienes się wypowiadać na tematy motoryzacji. Po 1 zrobienie z 90KM>170KM to nie jest żaden wyczyn i kucie silnika do tego jest wydawaniem kasy w błoto. Jakbyś się interesował motoryzacja, a nie tylko fotkami z neta i gadka z for to byś może o tym wiedzial. Druga sprawa, zamontowanie przelotu w dieslu nie spowoduje większego zadymienia. I znowu się potwierdza to
  • Odpowiedz