Czy ktoś z użytkowników internetu od MOICO może się wypowiedzieć jak z jego szybkością, stabilnością i obsługą klienta (naprawa ewentualnych problemów)? Zależy mi na w miarę świeżych doświadczeniach, bo Moico miało swój dobry okres kilka lat temu, później mieli problemy a teraz brak danych jak sprawa wygląda.
Za dwa miesiące kończy mi się umowa z Netią, a od miesiąca lecą sobie spektakularnie w kulki. Pora więc im chyba przypomnieć, że to nie rok 2010 i że trochę się w podejściu do klienta zmieniło.
@MarcusPlinius: własnie przechodzę przez to samo z Netią ich obsługa klienta to jakieś #!$%@? co nie znają własnych usług. Dam im jeszcze jedna szanse i jak tak dalej będzie to szukam nowego dostawcy. Najgorsze ze do wyboru u mnie jest tylko Vectra która ma częstotliwość awarii zbliżoną do wrocławskiego MPK
@MarcusPlinius: Od Września 2017 działa u mnie #moico pakiet TV + Net, problemów z nimi nie było, z tego co pamiętam to 2 przerwy w necie ale dość szybko ogarnięte, z dekoderem tv miałem problem to po zgłoszeniu na drugi dzień przyjechał technik i po sprawdzeniu wymienił na nowy. Co do neta to mam pakiet 1000Mb/s (Greet) połączenie stabilne i nie schodzi poniżej 500Mb/s w godzinach szczytu.
@hoolgerr , @MadIen: Dzięki. Wszędzie zdarzają się awarie, ale istotne jest jak firma sobie z tym radzi. U mnie łącze od Netii tnie się jak polityk rozliczany z obietnic wyborczych, a wsparcie praktycznie nie istnieje :(
@Basteq: sugerujesz, że to Netia :)? U mnie na szczęście to wszystko jest lepiej zabezpieczone ... nie żebym testował ( ͡º͜ʖ͡º)
@Basteq: Tutaj pełna zgoda. Ale niektórzy po prostu nie potrafią ze swoim życiem zrobić nic konstruktywnego, więc próbują chociaż zepsuć nastrój innym.
Ja ostatnio miałem przygodę opisaną trochę tutaj: http://pssk.pl/?i=alerts , dziwna sytuacja bo PSSK ma ten sam adres korespondencyjny co generacja.pl i tak akurat wczoraj w drzwiach miałem ulotkę od generacji z ich ofertą. Dzisiaj albo jutro mają ogarnąć przyłącze do sieci telefonicznej (BSA, pewnie VDSL) albo ciągnąć światłowód do mieszkania - zależy od wyboru. Przed całym incydentem było wszystko fajnie i stabilnie, zobaczymy jak będzie po ich naprawie - póki co rekompensata
Według przedstawicieli firmy PSSK, nikt nie dewastował kabli od MOICO - to MOICO wpięło się na lewo w ich infrastrukturę, a po wykryciu tego faktu została ona odpięta.
Za dwa miesiące kończy mi się umowa z Netią, a od miesiąca lecą sobie spektakularnie w kulki. Pora więc im chyba przypomnieć, że to nie rok 2010 i że trochę się w podejściu do klienta zmieniło.
#wroclaw #moico
@Basteq: sugerujesz, że to Netia :)? U mnie na szczęście to wszystko jest lepiej zabezpieczone ... nie żebym testował ( ͡º ͜ʖ͡º)
Według przedstawicieli firmy PSSK, nikt nie dewastował kabli od MOICO - to MOICO wpięło się na lewo w ich infrastrukturę, a po wykryciu tego faktu została ona odpięta.
http://pssk.pl/?i=alerts
https://internetunion.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/30/oficjalne-stanowisko-w-sprawie-naruszen-sieci-telekomunikacyjnej-na-nieruchomosciach-przy-ul-teczowej-62-64-66-ul-pochylej-1-3-5-oraz-przy-ul-zdrowej-18-20-22-24