Wpis z mikrobloga

@bongos112: Jeżeli nie grasz w trybie turowym możesz odjąć 1, lub 2 pkt z zręczności i dodać np. do inteligencji. Więcej opcji dialogowych i pkt przy każdym nowym poziomie :]
  • Odpowiedz
@Shaki: Sad but true. Nie ważne ile pakujesz w konkretny SPECIAL i tak odkrywasz wszystkie sekrety i ścieżki dialogowe w myśl zasady "jak nie siła, to inteligencja" :/
  • Odpowiedz
@Aswerus: Aczkolwiek F:NV i tak jest fajny ;] Po totalnie gównianym F:3 grając w NV cieszyłem się jak dziecko ;] Trójka to była tak wielka porażka że japitolę.
  • Odpowiedz
@Shaki: Bardziej mi pasiła 3 od NV i odkrywanie sekretów w ruinach miasta, niż tłuczenie się po pustyni. Szkoda, że w NV nie pojawiły się rzeczy takie jak np. działo kolejowe ;p
  • Odpowiedz
@steemm: Różnią się całkowicie - NV trzyma klimat starych falloutów, ma świetne nieliniowe questy i wątek główny, multum możliwości i zajebisty replayability factor. Trójka to jest gówno zbudowane na takim samym silniku, z drewnianymi bohaterami, kretyńskim i liniowym wątkiem głównym i tak samo tępymi questami. To tak jak z Oblivionem np. Sam Obek jest drewnianą i słabą grą, natomiast np. powstała do niego total conversion "Nehrim" która ma ląd wielkości,
  • Odpowiedz