Aktywne Wpisy
dupox +63
Jak co roku organizujemy wysyłanie matur maturzystów, niestety ostatni wpis usunęła moderacja. Aby otrzymać maturę z polskiego musisz:
1) Zaplusować ten wpis
2) Dać mi followa
3) Napisać pod tym wpisem komentarz w paru słowach dlaczego chcecie arkusz:)
Mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się pomóc tylu tegorocznym maturzystom(。◕‿‿◕。)
#matura #matura2024 #przecieki #rozdajo
1) Zaplusować ten wpis
2) Dać mi followa
3) Napisać pod tym wpisem komentarz w paru słowach dlaczego chcecie arkusz:)
Mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się pomóc tylu tegorocznym maturzystom(。◕‿‿◕。)
#matura #matura2024 #przecieki #rozdajo
Kros jeszcze nie ma skanu Polaka ? Ostatnie osoby, bo ide spac pv #matura #matura2024 #przecieki #deepweb #4chan
Warto w tym momencie opowiedziec o innym nadchodzącym tytule osadzonym w drugiej wojny swiatowej, ktory moze skutecznie zaspokoic hajp na tego typu produkcje.
Post Scriptum: The Bloody Seventh
tag gry ->>> #postscriptum
Będzie to wielkoskalowa, immersyjna gra wieloosobowa promująca współprace miedzy graczami (tak nieobecne mechaniki w dzisiejszych czasach). Do tego szczycić się ma historycznym odwzorowaniem map, uzbrojenia i pojazdów, które używano w danych bitwach.
The Bloody Seventh jest pierwszą częścią serii, która skupiać się będzie wokół Operacji Market Garden. Beda zatem brytyjczycy, skoki spadochronowe, Arnhem i o jeden most za daleko.
Kilka cech szczególnych i zawartość gry (skopiowane ze sklepu steam):
- 40 vs 40 multiplayer PvP battles (50v50 is our goal)
- Parachuting into action
- Photo scanned 3D Uniforms
- Artillery and Airstrike support
- Vehicles using realistic values, such as turret speed, armor thickness etc..
- Authentic level at a 1:1 scale based on military archives and historical maps
- Faithfully recreated historical weapons, vehicles and famous landmarks
- Base building, fortification and barricades
- Logistic and supply runs to help fortify your position and rearm friendlies
- Towing system for supplies
- In game Voice Over IP with proximity fade
- Player driven objectives in Sandbox game mode
- Full access to PS SDK to add or modify content
- Steam Workshop support
- 5 maps for a total of 140 km² of authentic playable area
- 3 game modes, such as “Offensive”, “Stratagem” and “Sandbox”
- More than 40 faithfully recreated vehicles and 50 authentic weapons
- British & German factions, including the 1st Airborne Division, XXXth Corp, Waffen SS and the Wehrmacht
- The entire western vicinity of Arnhem in 1944 and Arnhem city center with its famous bridge too far
- Source Development Kit for you to add or modify content.
Całość oparta jest na kodzie źródłowym taktycznej gry SQUAD. Z początku miał być modyfikacją, lecz projekt urósł do tak ogromnych rozmiarów, że zdecydowano o wydaniu PS jako samodzielnego tytułu.
Oprawa graficzna stoi na zadowalający poziomie. Jednak udźwiękowienie oraz gameplay nadrabia... i to mocno. Nie uswiadczymy tutaj samodzielnego biegania po mapie czy oddzialu samych snajperow. Ma byc jak w Battlefieldzie, ale znacznie bardziej taktycznie, gdzie wbudowany system komunikacji glosowej jest jednym z najwazniejszych elementow gry.
Jeśli chodzi o możliwość zagrania to czekamy teraz na dostęp do pierwszych weekendowych testów przygotowujących do wydania pełnej wersji gry. Gra jest już w zasadzie ukończona jeśli chodzi o zawartość. Wymaga jednak doszlifowania kilku elementów. Więcej będziemy wiedzieć, gdy rozpoczną się playtesty (moim zdaniem kwestia kilku dni-tygodni).
Wtedy też chętnie opiszę swoje pierwsze odczucia. Poki co warto sie wstrzymac, bo wiadomo
"No preorders".
#battlefield #gry #squadgame #iiwojnaswiatowa
Co do wklejanej przez ciebie gry, to przecież to jest zupełnie oddzielna kategoria