Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim. 15 maja zamówiłem szelki i smycz dla kota (picrel). Niestety kot nie akceptował zarówno nowego ubranka jak i stylu wychodzenia na zewnątrz, więc postanowiłem zwrócić towar #cebulamotzno

Dziś zadzwoniłem w celu ustalenia numeru zwrotu, co odbywa się w tym sklepie telefonicznie lub mailowo i okazało się, że oczywiście zwrócą mi pieniądze. Rzeczy nie muszę jednak odsyłać - według konsultanta najlepiej jakbym oddał je dla jakiegoś schroniska (co najprawdopodobniej uczynię) lub mogę rozporządzić nimi w inny sposób jeśli nie mam takiej możliwości.

Do tej pory jestem w szoku. Nie jest to żadna reklama, a taką postawę należy chwalić, także plusujcie sklep


#zwierzeta #koty #sklepyinternetowe #ecommerce #zakupy #chwalesie #pokazkota #kitku
Aquafresz - Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim. 15 maja zamówiłem szelki i smyc...

źródło: comment_IM6Qet7lsfv5UTm3qhGLbhUb2sWHmbiy.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
@Aquafresz: wow. Oni dużo robią - mają swój program wsparcia i jak robisz zakupy u nich przez fanimani lub baner wybranej fundacji to część pieniążków oddają. A to już w ogóle cudo co zrobili :3
  • Odpowiedz
@Kenpaczi: rozdajo na wykopie to chyba ostatnia rzecz jakiej by chcieli. Wolę oddać dla schroniska
@StaryZdzich: trochę poczytałem i to międzynarodowy sklep z siedzibą w Niemczech. Tamtejszy ecommerce słynie z innowacyjnym i dobrym podejściu do klienta (patrz Zalando)
  • Odpowiedz
@Aquafresz: No wiesz.... u mnie działa ;) Możliwe że powinieneś ;)

To jest norweg, norwegi są specyficznymi kotami nazywane nawet jako koto-psy więc ona nie ma problemu raczej do adaptacji w każdnym momencie- czasami to trwa tylko trochę dłużej.
  • Odpowiedz