Aktywne Wpisy

Wojciech_Skupien +17
W Polsce co chwilę słyszymy o dramatycznych incydentach. Pogryzienie dziecka, rozerwanie psa na spacerze, atak na dorosłego. I w większości przypadków przewijają się te same rasy: pitbulle, amstaffy. Problem wraca jak bumerang, i pytanie, czy państwo nie powinno tego wreszcie uregulować.
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
źródło: hq720
Pobierz
Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

Paczka skinów - KLIK
Temperatury identyczne jak na preq, grip stały 99%
Start chyba zwykły,ewentualnie lotny na serwerze 1 jeśli zdołamy się dogadać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Harmonogram Imprezy:
Lista startowa na godzinę 14:15
SERWER 1 livestream @ https://www.twitch.tv/nitjsefni
Serwer 1 ma zablokowaną listę startową, wejść na niego będą mogły jedynie osoby z listy.
SERWER 2
Wolne sloty na serwerze 2 mogą uzupełnić dowolne osoby, serwer 2 będzie miał otwartą listę startową.
Hasło - WEK
#acleague #assettocorsa #simracing #wec
źródło: comment_6MfsFqF2rsiTdZYmi6Er5JuVABwJJAZd.jpg