Aktywne Wpisy
Nullek +86
Spełniłem swoje małe marzenie (。◕‿‿◕。)
Niby tylko golfik ale i tak bardzo się cieszę (ʘ‿ʘ)
Niby tylko golfik ale i tak bardzo się cieszę (ʘ‿ʘ)
Taki temat: jaka technologia jest dzisiaj powszechna, nie wyobrażasz sobie bez niej dzisiejszego życia, a w 2010 roku nie była jeszcze codziennością lub była całkowicie nieznana?
Dla mnie top to android auto/apple carplay. W 2010 nawigacja była na osobnym palmtopie albo w formie 3" ekranu w samochodzie, aktualizacje kosztowały po 1000zł, a dla pozostałych była mapa papierowa. Dzisiaj już w większości bezprzewodowy carplay z google mapami online, yanosikiem i muzyką yt/spotify to
Dla mnie top to android auto/apple carplay. W 2010 nawigacja była na osobnym palmtopie albo w formie 3" ekranu w samochodzie, aktualizacje kosztowały po 1000zł, a dla pozostałych była mapa papierowa. Dzisiaj już w większości bezprzewodowy carplay z google mapami online, yanosikiem i muzyką yt/spotify to
Normalnie nie przeprowadza się analizy flow-vis-paint gołymi oczyma, tylko wykonuje się fotki z flashem by potwierdzić to co wychodzi w tunelu aerodynamicznym oraz w testach CFD.
Tutaj gołym okiem można zobaczyć że coś jest nie halo, Wurz który jest konsultantem w Williamsie mówił o tym że mają problem z 'nagłą utratą przyczepności', co potencjalnie sugeruje kłopoty z tzw. przeciągnięciem.
Nagła utrata dużej siły docisku aero - coś podobnego do tego co dzieje się w samolotach, tyle tylko że one tracą dużą ilość siły nośnej. O tzw. rear wing stall była mowa w wielu sytuacjach, np. Alonso mówił o tym że podczas GP Wielkiej Brytanii w 2014 prawie się z tego powodu nie wycofali z wyścigu.
Jakby popatrzeć na płat tylnego skrzydła Williamsa z testów to dziwnym trafem te 'strumienie' nigdy nie dociągają do końcówki tego płata - tworzy się tzw. flow separation - czyli po prostu strumień powietrza opływający tylne skrzydło nagle się 'odrywa'. - patrz. obrazek nr 2 - w tym momencie następuje to wspomniane przeciągnięcie.