Normalnie nie przeprowadza się analizy flow-vis-paint gołymi oczyma, tylko wykonuje się fotki z flashem by potwierdzić to co wychodzi w tunelu aerodynamicznym oraz w testach CFD.
Tutaj gołym okiem można zobaczyć że coś jest nie halo, Wurz który jest konsultantem w Williamsie mówił o tym że mają problem z 'nagłą utratą przyczepności', co potencjalnie sugeruje kłopoty z tzw. przeciągnięciem.
Nagła utrata dużej siły docisku aero - coś podobnego do tego
Normalnie nie przeprowadza się analizy flow-vis-paint gołymi oczyma, tylko wykonuje się fotki z flashem by potwierdzić to co wychodzi w tunelu aerodynamicznym oraz w testach CFD.
Tutaj gołym okiem można zobaczyć że coś jest nie halo, Wurz który jest konsultantem w Williamsie mówił o tym że mają problem z 'nagłą utratą przyczepności', co potencjalnie sugeruje kłopoty z tzw. przeciągnięciem.
Nagła utrata dużej siły docisku aero - coś podobnego do tego