Wpis z mikrobloga

  • 5
@mcr90 @goferek Tak to jest, jak się ma własną stacje kontroli pojazdów i samemu się sobie podbija przeglądy.
To i tak jest jeden z ich lepszych sprzętów, serio. Te najgorsze, które strach puścić w dalsze trasy obstawiaja dowóz dzieci do podstawowek/gimnazjów w części sąsiadujących z Grudziądzem gmin wiejskich.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kitaz sugerujesz, że to była ukryta wada materiałowa i sworzeń (czy cokolwiek tam puściło) nie miał luzu/nie był zużyty/wybity? Śmiała teza.
  • Odpowiedz
@nunu85: jaka ukryta wada. To po prostu zużycie/zmęczenie materiału. Ciężko przewidzieć takie coś podczas przeglądu. Wjeżdżając na kanał może być wszystko ok, a gdy zjeżdżasz może się cos #!$%@?
  • Odpowiedz
@Kitaz: Mi mechanik po 3 latach od kupna zwrocil uwage na zuzyte resory ktore klasyfikuja sie juz do wymiany od przynajmniej 2 lat. Najlepsze bylo to, ze auto wogole nie dawalo o tym znac a na dosyc dokladnych przegladach... nic nie wychodzilo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@nunu85: Ogarnij coś takiego jak MZK Toruń. Tabor w 75% złom jak #!$%@?, a wszystko jeździ. Parę lat temu jak im ITD wparowała na zajezdnię, to wszystko co akurat stało nie przeszło i pozabierali dowody xDDD Reszcie się udało bo była na mieście, inaczej na drugi dzień całe miasto by stało bo nie miałoby co na linie wyjechać xD Oczywiście złom jak jeździł tak dalej jeździ bo własna SKP to patologia
  • Odpowiedz