Wpis z mikrobloga

@nutka-instrumentalnews: Dwa razy miałem podobne problemy, za pierwszym okazało się router był za słaby (czy też zasilacz do niego według technika), wymieniłem na podobny router ale z zasilaczem dostarczającym lepszy prąd (chyba wyższe napięcie, ale nie jestem pewien, próbowałem też zamiany na inny router ale z takim samym zasilaczem i to nie pomogło) i problem zniknął.

Za drugim razem skorzystałem z pomocy na Elektrodzie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1676554.html
  • Odpowiedz
@nutka-instrumentalnews: Nie wiem, nie korzystałem z niego od tamtej pory, ale wnioskując po screenie to chodziło o sprawdzenie czy w zasięgu nie ma sieci, które by zagłuszały kanał którego ja używam. Jak widać nie było, bo ja używałem 6 kanału, a inni 10. To było dawno temu, serio poza tym co tam jest napisane to nie pamiętam co i po co robiłem.
  • Odpowiedz
@nutka-instrumentalnews: Jakoś czyli jak? Byle jak, czy dobrze? Są aplikacje (np od speedtest.net) które mierzą przepustowość i ping wifi na telefonach, no ale zrywanie połączenia to można zobaczyć i przy zwykłym użytkowaniu.

Android to Linuks, więc może zrób sobie pendriva z wersją Linuksa, która się uruchamia bez instalacji tego i zobacz jak na takim czymś będzie to wifi działało, jak dobrze, no to wiadomo że to problem z systemem/sterownikami, a
  • Odpowiedz
speedtest.net


@Goglez: od paru miesiecy pernamętnie, wczesniej sporadycznie.. po prostu nie wiesz gdzie moze byc błąd.. dostawca robi swoje testy i mówi że sygnał jest.. ale to może być wał

windows tez źle współpracuje z niektórymi routerami

mozna pomyslec że jest jednak cos co to ogarnie a nie lista skomplikowanych polecen w cmd
  • Odpowiedz