Wpis z mikrobloga

@pitu120: Jeśli mu coś przeszkadza, to powinien to zgłosić kierowcy. Większość kierowców(ja na takich trafiam, Select here) traktuje jako zajęcie dodatkowe, wiec mogą nie mieć doświadczenia z traktowania klienta. Nie zapominajmy że to my jesteśmy gośćmi w samochodach kierowców, i musimy dostosować się do ich reguł, w zamian za bardzo niska stawkę.
@DobryZiomek: mógł ale może pożalić się na wykopie i wystawić odpowiednią ocenę. Nie ma też pewności, że ten kierowca by zrozumiał. Ostatnio jechałem i zapytałem o navi jakiej używa i dostałem odpowiedź, że słabo mówi po polsku i nie rozumie co mówię. :D
@pitu120: @MojeTrzecieKonto: odpowiedniego zachowania i obycia wzgledem pasazera to mozna wymagac od kierowcow obslugujacych klientow biznesowych/transferowych. Jezdza swiezymi limuzynami i cenia swoja prace adekwatnie do jakosci uslugi.

Nie wymagajcie profesjonalizmu od randomowych ludzi z lapanki jezdzacych za psi #!$%@?. Uber przyjmuje teraz wszystko co ma rece, nogi i plastik na prawko.

Na poczatku jak uber mial wyzsze stawki i dodatkowo doplacal po 20zl do kazdego kursu to sam mialem na