Wpis z mikrobloga

@murarz13: kurierzy to ostatnio największe cwele na świecie. I Inpost i UPS zaczęli losowo zawozić paczki do losowych sklepów w losowej odległości od punktu doręczenie, działających w losowych godzinach. Zamiast zadzwonić i dostać info żeby zostawić paczkę na ochronie osiedla, "PACZKA DO ODEBRANIA W PUNKCIE CHEMIA GOSPODARCZA Z NIEMIEC, CZYNNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU 10-17, 15 MINUT Z BUTA OD MIEJSCA W KTÓRY MIAŁA ZOSTAĆ DORĘCZONA PACZKA", wtf.

W moim
  • Odpowiedz
@murarz13 DPD i wszystko jasne. Kiedys kurier od nich zadzwonil do mnie czy nie podjade 40 km po paczke. Powiedzialem, ze nie ma mowy, wiec sie obrazil i przywiozl mi paczke tydzien pozniej.
  • Odpowiedz
@stokujo: @Drmscape: nie rozumiem kompletnie - paczka nie została doręczona pod wskazany adres, czyli nie otrzymałeś towaru, czyli składasz reklamację i żądasz zwrotu pieniędzy - nie od kuriera, ale od SPRZEDAWCY. i sprzedawca wtedy się wozi z matołami. trochę szacunku do siebie, kurła ( ͡º ͜ʖ͡º)

tutaj link jeszcze: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

jak sprzedawca ich pogoni do sądu, wypowie umowę i zmieni kuriera, a dodatkowo
  • Odpowiedz
@aks_762 niestety, oni mają podpisane umowy z tymi sklepikami i w regulaminach firm kurierskich jest napisane, że mogą zostawić w jakimś tam autoryzowanym punkcie. Sprawdzałem. Teoretycznie mogą Ci wywieźć paczkę na drugi koniec Polski, zostawić w jakimś sklepiku i wciąż nie łamią regulaminu.
  • Odpowiedz
@murarz13 ale to kurier Ci tak napisał, czy sąsiad? xD jak kurier to polecam złożyć skargę to tylko chwila, DPD ma specjalny formularz na stronie :)
Jakbym był pracodawcą, chciałbym wiedzieć o takim zachowaniu pracownika.
  • Odpowiedz
@murarz13 masz numer telefonu, numer paczki na pewno też, tyle starczy. Do mnie dzwonił potem kierownik, przepraszał za kuriera. W sumie co do formularza, to jeśli DPD takowego nie ma, to albo usunęli, albo coś mi się pokielbasilo, i to DHL był.
  • Odpowiedz