Wpis z mikrobloga

@art212:

*ipv4-c002-waw001-orangepl-isp.1.oca.nflxvideo.net
188.47.194.234

inetnum: 188.47.192.0 - 188.47.255.255
netname: OPL-CDN
descr: Orange Mobile
descr: content services
country: PL
org: ORG-PA19-RIPE
admin-c: MP11866-RIPE
tech-c: LT2220-RIPE
remarks: ! - ! - ! - ! - ! - ! - ! - ! - ! - ! - ! - ! - !
remarks: Please send spam and abuse notification only to
remarks: cert.opl@orange.com
remarks: ! - ! - ! - ! - ! -
@art212: I jeszcze jedno, Jeżeli masz wrażenie że muli ci internet to zmień adresy DNS. Najlepiej robić to bezpośrednio na routerze. Goolowe (8.8.8.8 i 8.8.4.4) albo CloudFlare (1.1.1.1 i 1.0.0.1) powinny dawać radę. Warto w ramach testów zrobić tracert dwóch lub trzech adresów i porównać z tym co masz obecnie. I oczywiście speedtesty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@art212: Rozumiemy, że sprawa jest ważna. Postaramy się pomóc. Czy zgłaszałeś opisany problem? Posiadasz numer zgłoszenia? Jeśli nie prosimy przekaż nam sprawę. Sprawdzimy przyczynę utrudnień. Zgłoszenie prosimy przekaż za pomocą aplikacji Mój Orange lub przez czat. Tutaj podajemy szczegóły https://oran.ge/2vg4ZnQ
@art212: teoretycznie tak i nie. Aby Orange miało u siebie Netflixa w serwerowni pewnie mają jakieś wymagania co do SLA, dostępności i jakości działania serwisu.
co do samego Orange to i chodzenia po ich własnej stronie internetowej to już też dużo rzeczy jest po drodze, które moga mieć na to wpływ. Dlatego robi się też test tracert. On pokazuje nie tylko ilość hopów po drodze, ale też czas jaki potrzebny jest