Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz od dawna zamiast blablacarem jadę pkp intercity i wiecie co...

TO JEST JAKAŚ #!$%@? PORAŻKA! TRASA KATOWICE - WARSZAWA, 4 GODZINY, 8 OSOBOWE PRZEDZIAŁY LUDZIE UPCHNIĘCI JAK W PUSZCE, KLIMATYZACJI NIET, KONTAKTÓW NIET, A PESY DART STOJĄ NA BOCZNICACH! CZY OD CZEGOŚ TAKIEGO MOŻNA SIĘ ODWOŁAĆ? TO JEST PRZECIEŻ MĘKA, A NIE PODRÓŻ.

#pkp #intercity #zalesie
  • 12
  • Odpowiedz
@d0tz: ja jechałam z Gdańska do kato przez Warszawę EIC i była klimatyzacja, zasłonki. 6 osobowy przedział i kazdy miał swój własny kontakt. WiFi działało i dali nam poczęstunek czyli butelkowana woda i kawa lub herbata. 2 klasa.
Jak jechałam do, to miałyśmy pusty przedział, jak wracaliśmy to dosiadł się bardzo miły Pan w Warszawie któremu pies nie przeszkadzał, dal mu nawet pół kanapki i pomógł nam ściągnąć a nawet wynieść
  • Odpowiedz
A PESY DART STOJĄ NA BOCZNICACH!


@d0tz: a wiesz dlaczego? bo ta firma robi gówno

4 GODZINY, 8 OSOBOWE PRZEDZIAŁY LUDZIE UPCHNIĘCI


przecież masz jeszcze do wyboru EIC i EIP, wybierasz tani przejazd więc masz takie a nie inne warunki
  • Odpowiedz
  • 0
Chyba sobie żartujecie. Tani przejazd to 20-30 pln, a nie 60. Jadąc przed nowym rokiem z Katowic do Pragi czeskim pociągiem płaciłem trochę ponad 30 mając wszystkie dogodności, których dzisiaj brakuje, a nawet i wodę dostałem.
  • Odpowiedz
@d0tz: ale EIP czy EIC możesz jechać nawet za 49zł na tej trasie (nie licząc zniżek) wystarczy kupić odpowiednio wcześniej lub na odpowiedni termin

Pesa Dart > Pendolino


XD
  • Odpowiedz
  • 0
@Andczej: nie każdy może zaplanować sobie podróż wcześniej, weź to pod uwagę.

Pesa przynajmniej ma wifi i nie stanąłem nią nigdy w polach co zdarzyło mi się dwa razy w Pendolino. ( )
  • Odpowiedz
@d0tz: porównywanie pociągu zamawianego w 2008 i 2014 r., przepaść ( ͡° ͜ʖ ͡°)

nie stanąłem nią nigdy w polach


no to miałeś duże szczęście, bo statystki mają dużą przewagę na korzyść pendo
  • Odpowiedz
@d0tz:

Statystyki przy tzw. współczynnikach dostępności, które jasno wskazują iż mają 85-89% przy wymaganych z umowy 95%. Jeszcze gorzej to wygląda przy lokomotywach gdzie wskaźnik wynosi lekko ponad 50%, to jest dramatyczny wynik.

LINK
LINK grubszy temat o tym z resztą danych

DART to ED161

przez DWA LATA dart nie potrafi dojść do warunków z umowy, co przynosi PKP straty

Załącznik nr 3 do SIWZ

§ 36

Współczynniki gotowości i niezawodności.
Andczej - @d0tz: 

Statystyki przy tzw. współczynnikach dostępności, które jasno ws...

źródło: comment_7ujRCOd1ABOhp6OjlayuX9SMeZGJStpu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@Andczej: Dziękuję, rzadko kiedy ktoś jest w stanie podać takie źródła. Widocznie mam szczęście do Darta, a pecha do Pendolino. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz