Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem z konsolą xbox. Jakoś tydzień temu wysiadły mi korki, gdy konsola była włączona i od tamtego momentu łączność z siecią szwankuje. Mam na jednym routerze dwa pasma, 2.4 (z którego korzystają wszyscy domownicy) i 5, przeznaczona tylko do konsoli. Wcześniej śmigało wszystko, nie musiałam się spinać o podłączenie bezpośrednie kablem, ponad 120 mb/s (dla porównania 2.4 ok 30). Teraz - o ile połączy się na tej częstotliwości, bo często jest błąd - pokazuje:
szybkość pobierania: 1,12 mb/s
przesyłania : 0
utrata pakieru: 90%
opóźnienie 3697 ms
siła sygnału 90%
Kilkakrotnie był już odłączany router, problem nie zniknął. Nie jestem najlepsza w sprawach technicznych, więc pytanie, czy to jest coś, z czym mogę iść na gwarancję lub czy samej mogę to naprawić?
#fut #futhelp #konsole #xboxone
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kola9494: spróbowałbym na początek zresetować powiązane ustawienia sieci w samym Xboxsie, bo może coś się skaszaniło z konfiguracją. Jak nic nie da, to tak, jak najbardziej gwarancja, jako uszkodzenie adaptera 5GHz w konsoli. Najlepiej byłoby sprawdzić jeszcze samą sieć, na jakimś innym urządzeniu 5GHz (może w telefonie masz?).
Podłączałam się na telefonie i robiłam speed test, działa tak, jak na konsoli było, tj. ponad 120 mb/s.
Spróbuję zresetować.
na 5 ghz nie miałam lagów ani w sezonach online, ani w lw. może raz na kilkanaście meczów na chwilę przycięło :)
a kabel odpada niestety, mieszkanie studenckie, zamknięcie drzwi jest wartością wyższą, niż kabel do konsoli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jaki operator? Inea jakiś czas temu wyłączyła częstotliwość z g na końcu. Musisz zadzwonić żeby Ci odblokowali. Robią to w czasie rozmowy telefonicznej. Albo samemu w ustawieniach routera pasy to bodajże loginu passwordh