Aktywne Wpisy
![duszan_z_kapitana_dupy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1ddd63d868ee20502821c30c225ff10d2a93f5c46c10c3b90a30f3e0f1a0c4f3,q60.jpg)
Mieliśmy z #rozowypasek dość stresujące i pracowite dni. Weekend miał być zwieńczeniem tego, chwilą zasłużonego odpoczynku. Z racji z tego że ja całą sobotę miałem już wolną, a różowa miała kilka spraw do załatwienia i wracała późnym wieczorem to zdeklarowałem się że przygotuję coś specjalnego na wieczór. Wpadłem na pomysł że w sumie napiłbym się wódki. Po prostu, bez żadnych udziwnień, kolorowych napojów, muzyki w tle. Po prostu. Więc czekając na różową
![duszanzkapitana_dupy - Mieliśmy z #rozowypasek dość stresujące i pracowite dni. Weeke...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/0907bfd0aac964d76eeb750c2a9d6a77802f00782986d04b53ead9e6d25d2788,w150.png?author=duszan_z_kapitana_dupy&auth=73efc76d0fd91a5df0be23049b8bf907)
![szklarskaporeba](https://wykop.pl/cdn/c3397992/szklarskaporeba_mFFD5HIo8h,q60.jpg)
szklarskaporeba +299
Wolam wszystkich plusujacych ten wpis.
Dzsiaj przed lunchem manager spotkal sie z dyrektorem dzialu zeby podjac deczyje co robic.
Long story short: rezultat jest taki, ze mlody dostal to co chcial, czyli wolne w listopadzie oraz HO do konca roku. A w zamian podpisal wypowiedzenie, ktore jest effective od grudnia. Innymi slowy pracuje do konca roku.
Tym samym jest to hard reality check dla wszystkich wykopkow z IT, ktorym sie wydaje
Dzsiaj przed lunchem manager spotkal sie z dyrektorem dzialu zeby podjac deczyje co robic.
Long story short: rezultat jest taki, ze mlody dostal to co chcial, czyli wolne w listopadzie oraz HO do konca roku. A w zamian podpisal wypowiedzenie, ktore jest effective od grudnia. Innymi slowy pracuje do konca roku.
Tym samym jest to hard reality check dla wszystkich wykopkow z IT, ktorym sie wydaje
Robię itemki przez scriptable object ze stałymi stami, ale chcę, żeby część z nich wprowadzała zupełnie nowe mechaniki strzelenia(jakieś multishoty, inny tor lotu pocisków), jak mogę dodać to przez scriptable?
Dodatkowa zmienna na skrypty, które będą dodawały inne mechaniki?
Możesz przykładowo stworzyć typ bazowy dziedziczący po scriptable object, z metodami abstrakcyjnymi, a potem w konkretnym efekcie broni wypełniać abstrakty konkretną implementacją (wiadomo dziedzicząc po tej klasie - a nie bazowym SO).
Powiedzmy, że bazowy typ to będzie "WeaponEffect", a konkretne implementacje to np. "PistolEffect", "ShotgunEffect" itd.
Potem w skrypcie broni umieszczasz atrybut WeaponEffect i w zależności czy wrzucisz tam SO "PistolEffect" czy "ShotgunEffect" to broń będzie inaczej strzelała.