Wpis z mikrobloga

Dlaczego szkoły programowania mówią że nauczą Cię programować w 3-6 miesięcy, Jak ja jestem po studiach informatycznych, a także znam niektórych innych agentów.... i... aby dostać pracę zdalną za granicą na stanowisko juniorskie w Javie, musiałem grindować tylko Leetcode po parę godzin dziennie przez 5-6 miesiący zadań z Javy i SQL, wykonywałem około po 4 zadania medium i easy per day.

Springa i Hibernate będą uczyć mnie teraz w pracy... chociaż znałem te frameworki to po prostu wolałem ich nie ruszać, bo o projekty mało kto pytał. Z 4 na 6 interview miałem zadanie techniczne po angielsku na różnych platformach bez pytań o projekty. Miejsce pracy Chicago, pracuję zdalnie, o 16.00 mam hangouty, git, jira, slack i tyle.



#java #programowanie #naukaprogramowania
  • 20
@elo_hell o panie to wyobraź sobie, że w Polsce spring i hibernate musisz mieć opanowane + jakieś poważne projekty, aby dostać tutaj pracę jako stażysta za 2-3k ( czasem Junior ) a i tak w Javie jest najłatwiej dostać robotę. Z tym co tam napisałeś to by cie wysmiano XD.

A co do szkół programowania to się zgodzę. W 3 miechy nie ma szans nauczyć czegoś poważnego. No chyba, że gościu skończył
@JakTamCoTam: no to ja dopiero jestem na etapie wdrażania się, w pierwszy dzień nic nie robiłem, ustawiałem sobie vpn'a, dostałem dostęp do maszyn wirtualnych, serwera sql, hmmm i w ogóle, ale ciekawy projekt mi się zapowiada mianowicie z wykorzystaniem google api do rozpoznawania mowy ( ͡° ͜ʖ ͡°) o pieniądzach nie wypada mówić, ale jest lepiej niż w Polsce
@PiersiowkaPelnaZiol: @PiersiowkaPelnaZiol: Hej, angielski mam biegły.