Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki z #uk mam pytanie, jestem młodym kierowcą 21 here. Tutaj jest problem zeby ubezpieczyc autko jak się nikogo nie ma, kto próbował wie. Z racji tego faktu myślałem, żeby zarejstrować anglika w PL ubezpeczalni, przez telefon - Jest taka możliwość? Albo po prostu zjechać do PL i wrócić autem. #pomoc #kiciochpyta
  • 12
@prusek999: To może obniż trochę swoje wymagania co do modelu samochodu i znajdź coś co będzie tańsze w ubezpieczeniu? Ja wiem, że tutaj są wysokie ubezpieczenia bo sam płaciłem w pierwszym roku £1700 za Toyotę Yaris 1.0, ale bez przesady.
@siedem_dusz: Już wrzucam małe silniki, dzwonie po ubezpieczalniach na comparemarket cały czas kombinuje z informacjami. No i też potem dzwonie do ubezpieczalni, gdzie mi wyszło najtaniej no i niestety jest problem zeby zejść poniżęj 2k
@prusek999: ja zawsze najlepsze ceny miałem na confused.com. Trzeba też sprawdzać z innego urządzenia lub wyczyścić ciasteczka itd i sprawdzać ponownie. I w sumie to musisz sprawdzić każdą odpowiedź po parę razy i zobaczyć czy cena rośnie czy maleje. Ja kiedyś miałem tak, że jak zaznaczyłem, że auto będzie stało w garażu to wyszło mi drożej niż jak będzie stało przed domem.. Logiki w tym często brak.

No i ustawiaj takie
@siedem_dusz: No właśnie sam już nie wiem jak zaznaczać informacje na kalkulatorze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do braku logiki, to na provisional driving license wychodziło mi po 1k, wiec zastanawiam się czy nie wyrobić xD
@prusek999: mam prawko od 11 lat, prawie rok auto w UK teraz, kilka lat w UK jestem, brytyjskie prawko. Mój sąsiad francuz prawko od lat 5, pierwsze auto w uk, kilka miesiecy w uk przebywa, francuskie prawko. Na compare market na tym samym adresie wyszło mu 500f taniej za to samo auto (chciałem odkupić). To jest #!$%@? porażka