Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja:

1. Potrzebuję wypłacić pewną sumę pieniędzy, dość sporą jak dla mnie.
2. Jestem na poczcie, obok bankomat BZ-WBK (nie ten bank, ale cóż, obok)
3. Wypłacam.
4. Bankomat: odpiernicz się Mirku, nie mam takiej kwoty w sobie, transakcja anulowana, środki nie zostaną pobrane.
5. Trudno, idę do macierzystego banku, @ING_Bank_Slaski
6. Bez problemu wypłacam.
7. Dziś rano na koncie spory minus. Okazuje się, że z bankomatu BZ-WBK jest niezły śmieszek i jednak nieudana operacja została zaksięgowana, mimo że pieniążka nie wydał.
8. Reklamacja w ING
9. Rozpatrzymy do 11 maja.

Co robić, jak żyć?

#gorzkiezale #ing #bzwbk #dodupy #bedezarltapete
  • 7
  • Odpowiedz
@cumulus: Bankomaty powinny być zaprojektowane w inny sposób. Wkładasz kartę, wypłać, podanie sumy i dopiero pin. A przed podaniem PINu w trakcie zatwierdzenia kwoty bankomat powinien sprawdzić czy ma tyle kasy w środku...
  • Odpowiedz
@szwedamar:

No wydaje mi się, że mają opcję sprawdzenia statusu operacji w danym bankomacie i wychwycić tę felerną. Ale ile to potrwa. Zresztą miła pani na infolinii nawet o taki kwitek nie pytała.
  • Odpowiedz