Wpis z mikrobloga

Mireczki,
kupował z was ktoś samochód z USA i był faktycznie bezwypadkowy/nieuszkodzony? Głównie sprzedawanych przez ludzi, którzy sprowadzają samochody z USA i sprzedają w Polsce.
Patrzę Mustangi >2015 rok z przebiegiem do 30k kilometrów i udało mi się znaleźć kilka perełek z 3.7 v6. Sprzedawcy albo nie wspominają albo zaznaczają w formatce aukcji, że auta są bezwypadkowe. Myślicie, że to możliwe, że samochody z USA są bez przygód?
Niestety w Europie tylko 2.3 EcoBoost i 5.0 V8 jest serwowany :(.
#motoryzacja #usa #ford #mustang
  • 16
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ChilledMimosa: Ja jestem w trakcie sprowadzania mustanga 2016 3.7 v6. Sztuka wybrana na copart, wygląda na szkodę parkingową, raport carfax czysty. Tych faktycznie nieuszkodzonych praktycznie nie ma na polskim rynku. Ale jak masz kasę, to spokojnie i nówkę sztukę można sprowadzić. Myślę, że w granicach ~100k z groszami da się coś ogarnąć.
@ciechan666 : spalanie jest najmniejszym problemem, bo rocznie i tak robię z 10k przebiegu max. Serwis, ubezpieczenie, cena zakupu o wiele wyższe niż przy v6.

@bathory91 spojrzałem na szybko na ebayu, faktycznie za 100k już coś jest nowego. Z drugiej strony nie chce mi się bawić w sprowadzanie zwłaszcza, że chciałbym go leasingowac.
Pytam raczej pod kątem tych używanych, czy w Polsce można dostać faktycznie bezwypadkowe.
@bathory91: Wersja V6 to jest najbardziej uboga wersja tego auta przeznaczona do wypożyczalni samochodów. Min. ma dwutłoczkowe zaciski z przodu (kiedy wersja europejska ma w standardzie 6-cio tłoczkowe i 15-sto calowe wentylowane tarcze). W V6 masz też najgorsze audio, malutki ekran, brak systemu sync, i całe - jak dobrze pamiętam - 307 koni, które w tym aucie ledwo je odpycha przy spalaniu takim samym jak V8 (no może jest z litr
@ciechan666
Ahhh, to. Jasne, co do wyposażenia się zgadzam. Ale Ty porównujesz teraz V6 do V8 (i to do wersji europejskiej, która w wersji base jest lepiej wyposażona niż base z USA), a wydaje mi się, że uczciwiej byłoby przyrównać je do 2.3 ecoboost. Akurat sync jest, ale w wersji 1 (w premium jest obecnie wersja 3, a startowało od 2), ale to zamierzam sobie wybebeszyć i wsadzić cały panel z wersji
@bathory91: Nie tam, że cebula i bieda. Ja mam trochę inne podejście do samochodów. Nie lubię półśrodków. Mustangi v6 i 2.3ecoboost to dla mnie coś na zasadzie "chcę mieć musclecara, ale się trochę cykam". To oczywiście moje podejście i moja sprawa. Strasznie nie lubię na przykład wszystkich Skód - oprócz jednej. CitiGo, która niczego nie udaje i jest po prostu plecakiem z kółkami - bo taka ma być. Moim zdaniem Musclecar
@ciechan666: W pełni rozumiem i też generalnie mam takie podejście. Ale jak się nie ma co się lubi... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja biorąc pod uwagę koleje losu i życiowe okoliczności miałem do wyboru- teraz V6 albo V8 za kilka lat. Dla mnie wybór oczywisty. No ale docelowo i tak musi wjechać 8 garów ( ͡ ͜ʖ ͡)
Co do Skód- popieram.