Wpis z mikrobloga

#plus #zalesie #telefony #solorz - Dziś w sumie 2h55m rozmów z trzema konsultantami z Plusa. Mam u nich dwa telefony i net mobilny i chciałem to jakoś sensownie połączyć z TV i netem stacjonarnym, po rozmowach mi łapy opadły. Każdy konsultant co innego mówił. Załamka. Najlepsze jest, że łącząc usługi i dorzucając nowe opłaty rosną kosmicznie. Ale gdybym robił nowe aktywacje to inna gadka. Wówczas rabat goni rabat.
Utrzymanie klienta u nich to chyba używa kleju biurowego do utrzymywania klienta. Pokończą się umowy i bez żalu spadam. Jakoś tak się porobiło, że każda sieć dopieszcza tylko nowych klientów. W plusie jestem od 17 lat ..... Solorz, popracuj nad swoją firmą. Polkomtel = nie polecam.
  • 2
@Emigrant1: Przykro mi, że masz takie zdanie. Napisz do mnie na maila: specjalista_plus@plus.pl podając dane identyfikacyjne (imię oraz nazwisko), a także numer telefonu i dogodny dla Ciebie termin kontaktu, wówczas zweryfikuję Twoją sytuację i postaram się dopasować ofertę do Twoich potrzeb.
Pozdrawiam,
Specjalista Plus