Wpis z mikrobloga

Hej. Mam zakupionego laptopa #lenovo w #xkom. Lepiej oddać go na gwarancje do x-kom czy prosto do serwisu? Jeżeli do serwisu to zastanawiam się czy wysłać do Warszawy gdzie jest serwis IBM czy może do Katowic gdzie mogę podjechać osobiście. Laptop to thinkpad z serii e w którym podejrzewam uszkodzony dysk SSD (częste blue screeny, nie robia się żadne dumpy pamięci, czasem po bsie trzeba zrestartować lapka bo nie widzi dysku).
  • 9
Ja swojego E570 3 razy woziłem bezpośrednio do serwisu i 2 razy wysyłałem do działu reklamacji lenovo, a gdy laptop nadal nie był skutecznie naprawiony, chciałem odstąpić od umowy sprzedaży. Sprzedawca odrzucił moje roszczenie, ponieważ wcześniej nie informowałem go o usterkach i zaproponował kolejną nieodpłatną naprawę. Byłem zmuszony skorzystać z tej propozycji ponieważ kodeks cywilny daję sprzedawcy taką możliwość jeśli rzecz nie była wcześniej naprawiana lub wymieniana przez sprzedawcę.

Jeśli więc, w
Najlepiej przez sprzedawcę uderzać do serwisu. Ja oddawałam lapka z zawiasami na gwarancję do lenovo i wszystko było ok akurat. :) Powodzenia!
serwis, wszystko sprawnie i bezproblemowo, o dziwo, bo słyszałam trochę nieprzychylnych komentarzy na temat serwisu lenovo, ale u mnie nic sie nie potwierdzilo