Wpis z mikrobloga

Wiosna, wiosna, ach to ty! Może i nie za ciepła i zbyt biała, ale ile można się nudzic?
Pora dać gtv bardziej przyjazny wygląd, 22 lata nie były dla niej łaskawe, dziesiątki wgnieceń, otarcia, ktoś kiedyś ją położył na dach (pewnie chciał zobaczyć jak wygląda podłoga, a nie miał kanału czy podnośnika). Ogólnie auto jest równe, bez rdzy, jednak kiedyś było byle jak polakierowane, co widać. Nie będę się bawił w prostowanie wgniotek, bo raz że dużych nie ma, dwa - nie znam się na tym. A chcę wszystko ogarnąć przy niej sam. No i sama buda nie będzie już idealna, więc trudno, beton, beton i jakoś to będzie. Ma być dla mnie na weekendy, mi szpachel nie przeszkadza, a jak się trafi zdrowa buda, to się zrobi swap.
#alfaholicy, #motoryzacja, #diy, #kornatnaprawia
konradk1 - Wiosna, wiosna, ach to ty! Może i nie za ciepła i zbyt biała, ale ile możn...

źródło: comment_dC1bZqYvnlJqNHdMykmdm0aDKI24k2eR.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@konradk1 dobra przekonałeś mnie. Idę rozebrać swojego Spidera, to będzie najdłuższy swap w historii. Mam do przekładki wszytko. Od zawiasu, przez ABS, klime i czerwone wnętrze. Przerzucenie silnika to najprostsza rzecz w tej zabawie.
  • Odpowiedz
  • 1
@krave cóż, najpierw patrzę czy nie ma w poszyciu dziur, dużej korozji. Ja mam wszystko zdrowe, więc najpierw matowienie całości na padzie (mam oscylarke, ale większy klocek też będzie ok) to pozwala zobaczyć wszystkie wgniecenia - nie będą matowe. Papier ok 100 w dłoń i wgniotki matowe, odtłuszczam i na nie szpachla - ja lubię tą z włóknem, nie siada i bdobrze trzyma. Później szlifowanie, w celu uzyskania możliwie jednolitej powierzchni,
  • Odpowiedz