Wpis z mikrobloga

Wstępne wyniki S10R01: http://acleague.pl/sezon10-runda1-wyniki.html
Wstępna klasyfikacja generalna: http://acleague.pl/sezon10-klasyfikacja.html
Wrażenia kierowców: https://www.wykop.pl/wpis/30662973/
Zgłoszenia incydentów: https://www.wykop.pl/wpis/30680999/

- 176 osób wzięło udział w prekwalifikacjach
- 169 osób wykręciło poprawne czasy w prekwalifikacjach
- 126 wystartowało w czterech równoległych wyścigach
- 106 osób dojechało do mety
- 20 osób nie ukończyło wyścigu
- 30 osób przystąpiło do wyścigu z niepoprawnym PLP... lub bez
- 11 osób otrzymało w wyścigu karę przejazdu przez boxy
- 3 osoby zignorowały w wyścigu karę przejazdu przez boxy

- 2 i najmniej kontaktów w wyścigu Pro zaliczył Cq.mysk i Shalky
- 1 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Pro zaliczył Speedman i Sumek
- 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Wujekmundek
- 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Wujekmundek
- 0 i najmniej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Yelen
- 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Yelen
- 7 i najmniej kontaktów w wyścigu Rookie zaliczył Ixamin
- 0 i najmniej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Rookie zaliczył Mateusz-mazurek

- 37 i najwięcej kontaktów w wyścigu Pro zaliczył Lucjan Próchnica
- 17 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Pro zaliczył Cq.wobo i eXelium
- 49 i najwięcej kontaktów w wyścigu Semipro zaliczył Swirbdg
- 35 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Semipro zaliczył Swirbdg
- 75 i najwięcej kontaktów w wyścigu Am zaliczył Lyuk
- 46 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Am zaliczył Piotr Dziegielewski
- 57 i najwięcej kontaktów w wyścigu Rookie zaliczył WilliamLawson
- 27 i najwięcej kontaktów z innymi samochodami w wyścigu Rookie zaliczył No
durians

- prowadzenie w klasyfikacji kierowców objął MrKubool, który... prawdopodobnie kończy na tym starty w Motorsport Capsule GT3 Cup
- prowadzenie w klasyfikacji zespołów objęło Motorsport Capsule Racing Team w składzie Haku, Maciek Halon i Diego
- drugie miejsce w tabeli zespołów ze stratą 128 punktów zajmuje Spaghetti Racing w składzie Giebeka, Luka i ZooBBQ
- trzecie miejsce w tabeli zespołów ze stratą kolejnych 8 punktów zajmuje Conquest Racing w składzie Cq.Esk, Cq.Wobo i Cq.Mysk

#acleague #simracing #assettocorsa
Plupi - Wstępne wyniki S10R01: http://acleague.pl/sezon10-runda1-wyniki.html
Wstępna...
  • 27
@Plupi: mało kontaktow, 18 miejsce startując z tyłu i wczoraj zauważyłem że mam skopany potencjometr od pedału gazu, czyli już wiem dlaczego wszyscy mi odjeżdżali... Wynik aż nadto dobry w takim razie. xD
btw replay do rookie jest skopany i nie mogę go rozpakować

@William_Lawson: "u mnie działa" (7zipem rozpakowywałem)
Czytaj ze zrozumieniem - wszystkie kontakty i kontakty z innymi kierowcami to dwie różne rzeczy (drugie wchodzi w skład pierwszego). Z innymi miałeś 11 kontaktów, więc bardziej obijałeś siebie.
@Plupi: "30 osób przystąpiło do wyścigu z niepoprawnym PLP" właśnie chciałem zapytać. Przez preQ jak i samo Q wszystko ok. Staje na starcie, na tabelce mam -7lap... Póki nie przejechałem tych 7 kółek nie pokazywało mi żadnych strat ani przewagi nad autem z tyłu. Dopiero po przejechaniu tych 7 kółek wszystko wróciło do normy. Nawet tam gdzie były wyniki tuż po wyścigach miałem pierwsze 7 kółek na szaro a później normalnie
@nino_onin: piszesz o Ptrackerze/Strackerze, który zlicza statystyki okrążeń na serwerze. Niestety ma parę przypadłości i często po przeładowaniu sesji, na przykład przejściu z kwalifikacji do wyścigu, potrafi się tak zwiesić na całą sesję lub kilka okrążeń. Taka przywieszka w trakcie prekwalifikacji skutkuje tym, że nie zlicza okrążeń, trzeba wyjść z serwera i wrócić.
@Plupi: @ACLeague:

Uprzejmie proszę o przyznanie punktów za ostatnie z klasyfikowanych miejsc w kategorii PRO - tj. 28.

Jak wiadomo, wraz z paroma kolegami zostałem zbanowany i wykopany z wyścigu ze względu na wysoki ping, który był bezpośrednim wynikiem niewydolności serwerów. Na powtórce z kwalifikacji można zauważyć, że choć moje auto nie obraca się wokół swojej osi, nie wykonało ani jednego skoku w przód, w tył czy na boki. Nie
@slowikftw: nie wydaje mi sie aby problem byl po stronie serwera, owszem, zrzut ekranu, ktory przedstawiles wczesniej sugeruje ze bylo cos nie tak z serwerami acl, jednakze przytrafilo sie to tylko paru zawodnikom, reszta w tym ja miala niskie pingi. Skakanie pojazdu nie musi koniecznie wystepowac, jednakze jezeli ping dochodzi do 700ms, zaczyna byc to nieciekawe, bo jezeli rzeczywiscie masz taki ping, lepiej zapobiegac i wykopac.

Choc rozumiem Twoja frustracje.
@Sefni: Moim zdaniem następnym razem przytrafi się to innym randomowym zawodnikom. Dziwnym trafem najpierw 3 zawodnicy mieli wysokie pingi, a po kicku jednego z nich, pozostałym dwóm zaczęły spadać. Po skickowaniu kolejnego, pingi spadły ostatniemu. Wyglądało to tak, jakby pingi rozdane zostały losowym zawodnikom, którzy nie zmieścili się w puli slotów, które był w stanie wydolić serwer. Może winę za to ponosi mod, a może serwer, nie wiem. Jednego jestem pewny.
@Sefni: @ACLeague:
A na ile slotów został wykupiony serwer? Na rackservice.org (tam chyba jest ACL) największy widzę na 32 sloty.
W wyścigu jechały 34 osoby + 1 slot na komentatora.

Nie znam się na tych sprawach, ale tak na logikę - dziwny zbieg okoliczności z tymi 3 kickniętymi osobami. Dokładnie o tyle został przekroczony pakiet slotów Rackservice.
@swrsc Jak się dobrze dogadasz to i 40 slotów rack postawi.
U nas jest dokładnie 37x3
I teraz pytanie czemu na serwerze semiPRO nie było osób z pingiem 1000+? Przeciez tam też było więcej niż 32 osoby.
Dlaczego na AM nie było takich osób? Tam bodaj 36 osób jechało. Czyli o 4 ponad Twój limit. Gdyby to serwer padał to wszystkie nasze serwery miałyby problem bo stoją na tej samej fizycznej maszynie.
@ACLeague: Z resztą, przed restartem sesji treningowej chłopaki problemów z pingiem nie mieli, po restarcie już tak. Jeśli to nie jest problem po stronie serwera, to ja naprawdę czegoś nie rozumiem. Dogadać to się możecie i na te 40 slotów. Tylko żeby się nie okazało, że następnym razem będziecie kickować 8 osób.
@ACLeague: Najwyraźniej tak. Ja nie wierzę w czary mary, wedle którego kilka totalnie niezwiązanych ze sobą osób, które dotychczas nigdy nie miały z tym problemu, nagle miały fuckup techniczny w tym samym momencie.