Wpis z mikrobloga

nie znam się kompletnie w temacie e fajek ale chce odstawić normalnie fajury i przesiąść się na e pipe tylko nie mogę znaleźć nic takiego w polsce. Strasznie podobają mi się kamry z chin tylko nie wiem jak z zamówieniem czegoś takiego bo słyszałem że mogą mi to zająć. Ktoś wie gdzie kupić e pipe w polsce?
#epapierosy
  • 12
  • Odpowiedz
@TajemniczyStefanSenior
nie chce rzucić bo bardzo lubię palić po prostu zwykłe faje zaczynają mi dokuczać i chciał bym się przerzucić na e żeby tego węgla nie wciągać. tylko że zwykłe e papieroski mi się nie podobają a taką fajurę bym z chęcią przygarnął
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dzwiedz3000: kumpel miał. Oprócz wyglądu zwykłe e-p biją go na głowę niestety i miał problem z dostaniem grzałek, wszystko z Chin do ściągnięcia tylko
  • Odpowiedz
@bigb00m: ja też nie wiedziałem że coś takiego jest ale dużo lepiej to wygląda niż zwykła e faja przynajmniej moim zdaniem. Zawsze lubiłem palić fajkę tradycyjną dlatego mnie to skusiło
  • Odpowiedz
@Waspin: nie ma czegoś podobnego co najwyżej mógł bym zamówić za granicą ale grzałki itp będą pasować z jakichś innych. Nie wiem nawet gdzie się znajduje grzałka ale niby tą cześć na liquid można wymienić wiec mógł bym wstawić coś z polski.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dzwiedz3000: ok, czaję, w takim układzie musisz celować w coś co się nazywa "smok guardian iii kit" Generalnie i na szybko całość to 2 części - zasilanie (zwane "mod") - to jest ta część w kształcie cybucha i okolic i atomizer - to jest to ze szkłem i tam się wkręca grzałki. Do tfv4 micro jakieś grzałki są w edymie. W innych zestawach już jestniej różowo (nie wymienisz tak łatwo atomizera
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0