Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bulgulator: SMSa koło 8 powinieneś dostać. O treści że jeśli masz jakieś pytania do trwającej instalacji odpisz "Tak".
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bulgulator: To ciekawe. U nas w firmie byłaby niezła burza. Tak czy siak jeśli monter nie kontaktował się przez dedykowaną infolinię (a z tego co piszesz to nie) i dziś zlecenia nie zrealizuje to zostanie obciążony karą w wysokości 100 zł.
  • Odpowiedz
@NH35: dwa razy kontaktowałem się z Orange po terminie instalacji. Nie mogą się dodzwonić do podwykonawcy. Z racji tego, że firma która im to montuje jest oddalona od mojego miasta jakieś 40 km to ja obstawiam, że po prostu mieli w moim mieście jedna instalacje na dziś i najzwyczajniej nie chciało im się jechać bo pewnie stwierdzili, że poczekaj aż w mojej okolicy wpadnie więcej zleceń.
  • Odpowiedz
Tak czy siak jeśli monter nie kontaktował się przez dedykowaną infolinię (a z tego co piszesz to nie) i dziś zlecenia nie zrealizuje to zostanie obciążony karą w wysokości 100 zł.


@NH35: Skąd takie bzdury wziąłeś?
  • Odpowiedz
@NH35: No nie bardzo taka jest procedura. Za niewykonanie instalacji w terminie z powodu winy montera jest 850 zł kary umownej (orange to firma otoczona firmami partnerskimi), z czego monter nie płaci ani złotówki na tą karę, tylko firma, w której pracuje.
  • Odpowiedz
Dlaczego pytam. U nas to po prostu "leci w minus" i należy takie zlecenie w ciągu najbliższych dni zrealizować.


@NH35: U mnie zaś (o szczegóły proszę nie pytać) instalacji zazwyczaj nie dajemy na minus, jak się już jej nie da wykonać, to trzeba zrobić tak, aby wpadła z "drugim wejściem", z "nowym czasem".
  • Odpowiedz
@GratisLPG:
@NH35: dziś dzwonię do Orange pytam co jest grane bo milczą, a Orange mówi mi że niby monterzy dzisiaj byłi i wpisali instalacje nieudana bo instalacja na klatce była uszkodzona..... Co za bzdura... Pewnie napisali tak, żeby wina nie była po stronie monterow aby kary nie dostać
  • Odpowiedz