Wpis z mikrobloga

Witam Was,
mam pewien problem z produktem na Aliexpress.
Zamówiłem pady do słuchawek, lecz niestety były fatalnej jakości. Spór otworzyłem, opisałem, porobiłem zdjęcia. Sprzedawca odrzucił opcję zwrotu. Wkroczył Aliexpress i narzucił mi, że mam odesłać i dopiero wtedy dostanę zwrot.
Problem w tym, że nie bardzo chciałbym odsyłać. Jest to nieopłacalne.
Jak ubezpieczać się na przyszłość? Co pisać w sporze, aby Aliexpress narzucił tylko zwrot bez odsyłania?
Co polecacie zrobić?
W supporcie Aliexpress zalecają poczekać, aż skończy się czas i wtedy będę miał możliwość opcji "Appeal"? Czy tak się stanie? Nie byłem jeszcze na tym etapie.
Proszę o helpa :)
#aliexpress
  • 5
@MisiekD: kurde, wygladaja legitnie i feedback tez ok. kto by sie spodziewal. myslisz ze dostales wadliwa pare czy po prostu sprzedaja kupę?

na przyszlosc nic nie zrobisz, ewentualnie mozesz sie domagac mniejszego refundu, np 60%. no bo ogolnie pady dostales, po prostu nie sa dobrej jakosci.
Powiem Ci wszcząłem ostatnio dwa spory. Otrzymałem smartwatch który nie działał i wczoraj okulary w innym kolorze. W obydwu chcą żebym zwrócił. Koszt zwrotu większy niż zakupu także taka ich nowa polityka